Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Sepä se ja kylläpä kyllä.Euro(tai joku muu)kolikko lajitelma
Sepä se ja kylläpä kyllä.Euro(tai joku muu)kolikko lajitelma
Täten luovutan vuoroni ensimmäiselle ehtivälle!Jos edellinen voittaja ei ole puolen tunnin aikana "Voitit voiton -ilmoituksesta" antanut uutta kysymystä, vuoro siirtyy ensimmäiselle ehtivälle. Kuitenkin vasta kun puoli tuntia on tullut täyteen. Etuajassa annetut kysymykset ignoroidaan.
Vuoron voi myös luovuttaa ennen puolen tunnin määräaikaa ensimmäiselle ehtivälle tai vapaasti valitulle paikalla olijalle, jos itellä sattuu olemaan muuta puuhaa.
Hyvä sääntömuutos!Heh, tsoukki. Hihi, varmaan kaikkia kahta nauratti, jotka on paikalla.
SÄÄNTÖTARKISTUS!!!
Täten luovutan vuoroni ensimmäiselle ehtivälle!
OKTäten luovutan vuoroni ensimmäiselle ehtivälle!
Tuoli.OK
Tämä löytyy lähes jokaiselta suomalaiselta muodossa tai toisessa.
Minua alle metrin päässä oleva tällainen on tumman ruskea.
Omassani on myös dekoratiivisia puukuvioita.
Asunto?Ei, ei, ei.
Vinks:
Melko moni vuokraa tämän, mutta silloin tämä on yleensä osa laajempaa systeemiä.
Vesku on hankkinut tämän omaksi, Pyryf puolestaan on vuokrannut sellaisen.
Mulla on ollut sekä vuokratällainen, että oma semmoinen.
Näitä on saatavana lähes lukemattomia eri kokoja. Joku on jopa tehnyt itse itselleen tällaisen.
Emmää ny rikkomisesta tiijä, mutta kohtuulline sääntöjen venyyytys oli toki aistittavissa.PP vois päättää kuka voitti. Rikoinko liikaa sääntöjen henkeä, vai.
Edit: Ja sehän päätti!
Nyt saa kuka tahansa tivata kun 30 min on mennyt.Voitin!? Mikäs olikaan sääntö kun en itse ehdi nyt tivaamaan, mutta huomisiltana kyllä? Voinko jatkaa silloin ja joku muu tivaa nyt? Markoj? Mitä vielä kysyisin?
Öitä!