markoj
Custom User
Onko noin? Pöllömmästä tuntus, että vois olla toisin päin, jos eroa on.Suodatinkahvissa on kofeiinia enemmän kuin pannukahvissa..
Onko noin? Pöllömmästä tuntus, että vois olla toisin päin, jos eroa on.Suodatinkahvissa on kofeiinia enemmän kuin pannukahvissa..
Kyllä, ainakin parin nettilähteen mukaan. Siksi minä sen tuohon kirjoitinkin, koska tuntui yllättävältä tiedolta. Suodatinkahvissa on jopa enemmän kuin espressossa (normaali annoskoko huomioituna).Onko noin? Pöllömmästä tuntus, että vois olla toisin päin, jos eroa on.
Musta tee maistuu vanhoilta kupariputkilta ja vihreä nurmikolta.
Juup. Joskus oon kännissä ostanut pannukahvia ja laittanut suodatinpussiin sitä. Tuli melkosen laihaa kahvia.Onko noin? Pöllömmästä tuntus, että vois olla toisin päin, jos eroa on.
Koska olit kännissä.Juup. Joskus oon kännissä ostanut pannukahvia ja laittanut suodatinpussiin sitä. Tuli melkosen laihaa kahvia.
En tiedä miksi näin.
Koska se kahvinpuru on isompaa pannujauhatuksessa, ja kahvinkeittimen vesi menee siitä nopeammin läpi, eikä täten ehdi maustua yhtä paljon ku tiiviimmässä jauhatuksessa.Juup. Joskus oon kännissä ostanut pannukahvia ja laittanut suodatinpussiin sitä. Tuli melkosen laihaa kahvia.
En tiedä miksi näin.
Tullut myös muutaman kerran epähuomiossa ostettua. Normaalin kahden mitallisen sijaan laitan pannujauhatusta kolme mitallista (suodatinpussiin siis). Maku on kyllä parempi, ei niin jauhoinen kuin suodatinkahvissa.Juup. Joskus oon kännissä ostanut pannukahvia ja laittanut suodatinpussiin sitä. Tuli melkosen laihaa kahvia.
Ei sitä niitä kahvijauhoja KUULU SEMMOSENAAN SUUHUN LAITTAA!!! AVUTONTAAAAH!!!!111 LLOOOLOLOLOLLlöflöedfödf ;D;DDTullut myös muutaman kerran epähuomiossa ostettua. Normaalin kahden mitallisen sijaan laitan pannujauhatusta kolme mitallista (suodatinpussiin siis). Maku on kyllä parempi, ei niin jauhoinen kuin suodatinkahvissa.
Ei sitä niitä kahvijauhoja KUULU SEMMOSENAAN SUUHUN LAITTAA!!! AVUTONTAAAAH!!!!111 LLOOOLOLOLOLLlöflöedfödf ;D;DD
*paskoo housuun*
*räplää Pyryfin pimppaa*
Voe ristusEi sitä niitä kahvijauhoja KUULU SEMMOSENAAN SUUHUN LAITTAA!!! AVUTONTAAAAH!!!!111 LLOOOLOLOLOLLlöflöedfödf ;D;DD
*paskoo housuun*
*räplää Pyryfin pimppaa*
Voe Darwin.Voe ristus