Teen parhaillaan...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Lataan juutuuppiin itse kuvaamaani, ehkä joitakin järkyttävää vuotovideota ja kirjoitan tarjouspyyntöä konsulttitehtävien hoitamisesta eräässä tulevassa projektissa.

Zire

`.´
Sijainti
Lahti

Tuollasta värkkään parhaillaan. Lähtökohtana oli tyhjä A4, siihen piirsin jonku söherryksen, sen siirsin tietokoneelle ja sitä oon nyt työstäny photoshopilla jonku aikaa. Oisko täällä asiantuntijoita kertomaan, ei sitä näyttääkö nopeelta, vaan kuseeko perspektiivit kovinki pahasti ja onko mittasuhteet edes sinne päinkään?

E: Giffinä yritin laittaa missä ois näkyny ennen-jälkeen-kuva mutta piti laittaa sitte jiipekkinä.

E2: Tuossapa linkki siihen giffiin.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Hienosti työstetty tuo Ferrari-kuva :thumbup:

Itse tein äsken voileipiä kera graavilohen. :ahem:

Lugera

Well-known member
Siis jos ihan aikuisten oikeesti jarnataan niin tuo kuva on upea. :alppu:

Zire

`.´
Sijainti
Lahti
Kiitos vaan. :)

Jos sattuu jotain vikoja kuvakulmaan liittyen ja mittasuhteisiin liittyen nii saa sanoa, mulla itellä tahtoo olla se vika etten hoksaa sellasia juttuja ku on tarpeeks kauan kattelllu yhtä työtä.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä

Tuollasta värkkään parhaillaan. Lähtökohtana oli tyhjä A4, siihen piirsin jonku söherryksen, sen siirsin tietokoneelle ja sitä oon nyt työstäny photoshopilla jonku aikaa. Oisko täällä asiantuntijoita kertomaan, ei sitä näyttääkö nopeelta, vaan kuseeko perspektiivit kovinki pahasti ja onko mittasuhteet edes sinne päinkään?
Kuva ei kuulu

Sue_me

Well-known member
Katselen Konttorirotat -leffaa.

Ihan samanlaista touhua kuin omalla työpaikalla :eek:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Tavaan kuluttajansuojalakia laittaakseni mielivaltaisesti laaditun ja (sopimuksen perusteena olevaan tarjoukseen nähden) ylihintaisen laskun toimittaneelle palveluntuottajalle jauhot suuhun.

Palveluntuottajan menettelyä pidetään sopimattomana, jos se on:
1) elinkeinotoiminnassa yleisesti hyväksyttävän asianmukaisen menettelytavan vastainen; ja
2) omiaan selvästi heikentämään kuluttajan kykyä tehdä perusteltu ostopäätös ja johtamaan siihen, että kuluttaja tekee päätöksen, jota hän ei ilman sopimatonta menettelyä olisi tehnyt.

7 § Olennaisten tietojen antamatta jättäminen
Asiakassuhteessa ei saa jättää antamatta sellaisia, asiayhteys huomioon ottaen olennaisia tietoja, jotka kuluttaja tarvitsee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeeseen liittyvän päätöksen tekemiseksi ja joiden puuttuminen on omiaan johtamaan siihen, että kuluttaja tekee päätöksen, jota hän ei olisi riittävin tiedoin tehnyt.

23 § Palveluksen hinta
Jos toimeksisaaja on antanut palveluksen hinnasta tietoja, joiden voidaan olettaa vaikuttaneen sopimukseen, hinta määräytyy annettujen tietojen mukaisesti.

Vielä pitäisi löytää pykälä, joka osoittaa, ettei esim. kilometrejä voi laskuttaa, mikäli siitä ei ole sopimukseen johtaneessa tarjouksessa selkeästi ilmoitettu tai muuten sovittu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vielä pitäisi löytää pykälä, joka osoittaa, ettei esim. kilometrejä voi laskuttaa, mikäli siitä ei ole sopimukseen johtaneessa tarjouksessa selkeästi ilmoitettu tai muuten sovittu.
Ei tartte löytää, jos palvelun suorittamispaikka on mainittu tarjouksessa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Liekkö siellä edes sellaista on.
Kyllähän tuo 23§ aika hyvin torppaa ylimääräisten kulujen ymppäämisen sovittuun hintaan.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Ei tartte löytää, jos palvelun suorittamispaikka on mainittu tarjouksessa.
Aivan, ja onhan se. Pihastamme kun on kyse.

Liekkö siellä edes sellaista on.
Kyllähän tuo 23§ aika hyvin torppaa ylimääräisten kulujen ymppäämisen sovittuun hintaan.
Joutuu neito nyt korjaamaan laskuaan sellaset 960 euroa alemmas.