maradona
Resistive User
Hei ette kai työ vielä oo nukkumaan meniossa=? Bileet jatkuu kunnes poliisi tulee paikalle!
Ihan niinqu Tuksu-meininkiäTaalla on tainnu olla viime yona teinibileet; huone on ku havityksen kauhistus, lattiaa ei nay juuri ollenkaan tavaran alta, mua vasyttaa julmetusti ja koko keho on maitohapoilla. Naama turvoksissa.
Pitais varmaan bannata yhdistelma perjantai-ilta + kahvi + foorum + tanskalainen hiphop
Joo mut ma en juonu shamppanjaa, vaan laittikolaa suoraan pullostaIhan niinqu Tuksu-meininkiä
Onko omenainen olo?Taalla on tainnu olla viime yona teinibileet; huone on ku havityksen kauhistus, lattiaa ei nay juuri ollenkaan tavaran alta, mua vasyttaa julmetusti ja koko keho on maitohapoilla. Naama turvoksissa.
Pitais varmaan bannata yhdistelma perjantai-ilta + kahvi + foorum + tanskalainen hiphop
Thyllis ei ole saanut munaa aikoihin. Tyttöparka :nope:Onko omenainen olo?
Naama turvoksissa täälläkin. Kahvia, foorumia ja epämääräistä kilkatusta mankasta.Taalla on tainnu olla viime yona teinibileet; huone on ku havityksen kauhistus, lattiaa ei nay juuri ollenkaan tavaran alta, mua vasyttaa julmetusti ja koko keho on maitohapoilla. Naama turvoksissa.
Mä innostun ja sytyn ainaOnpas osuvat tagit tällä toikilla.
Harmi, kun en oikein ole bilettäjätyyppiä. Ehkä sitä voisi innostua, jos muutkin.
Perkele...eikös toi ole (ikä)rasimia. :mad_old:Nonniin millos laitetaan taas pystyyn? Vanhuksia ei suvaita paikalle. Ainoastaa nuorta lihaa! Nyt perhana nautitaan keskikesästä!
Sinähän voit näyttää Jonille, että kyllä sitä vanhainkodissakin osataan bailata ja sitten lähdet vanhainkodin porukalla kuokkimaan Jonin bileisiin, niin saa Joni maistaa kypsää naista.Perkele...eikös toi ole (ikä)rasimia. :mad_old:
*nauttii keskikesästä*
:alppu:Korso ja teinibileet. Siinäpä voittoisa yhdistelmä.