Tekeekö Kubica paluun F1 GP-starttiin?

Palaako Kubica GP-kisaan?

• Äänestäjiä yhteensä
    65

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäs luulette? Salon höpinöitten mukaan mm. oikean käden peukku puuttuisi...:doubtful::rolleyes:

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Palaa, Salo nyt on sen luokan tietotoimisto, että Schumacheriltakin taitaa sen logiikalla puuttua jalat?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olin aiemmin melko varma, että ei tee paluuta. Mutta Mika Salon höpinät sormien puuttumisesta saivat minut vakuuttuneeksi, että comeback on tuloillaan.

JVR

Banned
Luulen että yrittää comebackia, mutta testeissä jo huomataan ettei pysty ajamaan entiseen malliin ja f1-ura jää siihen.

oldez

Well-known member
Mitäs luulette? Salon höpinöitten mukaan mm. oikean käden peukku puuttuisi...:doubtful::rolleyes:
Eiköhän sillä ole kaikki raajat ja ulokkeet tallella. Mies on vaan niin paskana ettei tosta enää toivuta f1-kuntoon. Jotain koppiautoja voi ehkä myöhemmin ajella. Jos kuitenkin jollain ihmeen kaupalla saa itsensä kuntoon niin aikaisintaan 2013 tekee paluun.

uuci

Well-known member
Pahoin pelkään että ei tee:thumbdown:nope::thumbfh:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Nyt Mosse-setä kysyy vaikeita.

Jos siltä on oikeasti useampi kuin yksi (1) sormi onnettomuuden takia halvaantunut, niin en usko, että paluu ykkösiin onnistuu. Auton ratissa kuitenkin on sen verran paljon namiskoita, että molempien käsien toimivuus tarvitaan. En tiedä, että sallivatko säännöt ratin modifoimista kuinka vapaasti. Mikäli sallivat, niin ei parin sormen toimimattomuus välttämättä estä ajamista. Tällöin kun voitaisiin osa namiskoista siirtää ratin toiselle puolelle.

Jos Robert toipuu täydelliseen ajokuntoon, niin silloinhan paluuta ei estä mikään. Vauhti tosin voi kärsiä, jos on luonteeltaan yhtä herkkä kuin esim. Massa. Mutta mutta, pahan kysymyksen heitit nyt kyllä. Toivon, että mies palaisi, mutta pahoin pelkään, että ei. Riippuen toki edellä mainituista seikoista.

En äänestä, kun puuttuu vaihtoehto EOS. :eek:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Veikkaan että palaa, muttei Formula Ykkösiin vaan johonkin toiseen sarjaan.

Toki parasta toivon.

Sue_me

Well-known member
Tuskinpa palaa.

Tuollaisista vammoista ei koskaan olla palattu moottoriurheilun ehdottomalle huipulle: F1:siin

Ja jos paluu kaikesta pessimistisyydestä huolimatta tapahtuu: Huikea juttu, hei!
Oikeasti.

Satkut paukkuu!

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Näin taisi sanoa mutta tarkoittiko kirjaimellisesti? Itse jäin käsitykseen että peukalo ei vain toimi.

En sen enempää viitsi spekuloida toipuuko vai ei. Toivottavasti.

KimiFan1

Well-known member
Toivottovasti palaa voittamaan lotus rellulla mestaruuden.

WebSlave

Trackman
Kuten olen aiemminkin pariin kertaan sanonut, suhtaudun Kubican paluuseen hyvin epäilevästi. Tällaiseen mustavalkoiseen polliin siis vastaukseksi "Ei".
Luulen että yrittää comebackia, mutta testeissä jo huomataan ettei pysty ajamaan entiseen malliin ja f1-ura jää siihen.
Vahvasti näin epäilen itsekin. Mutta varmaan johonkin luokkaan kykenee osallistumaan.

CCMK

Well-known member
Urheiluautojen puolelle vaikkapa DTM:n pariin. Sinne Kubicalla saattaisi olla kysyntää mikäli ei f1 enää onnistu käsivammojen takia. Tosin kuntoutuksen edistyessä toivoa vielä on. Ei osaa sanoa olisi minunkin kantani asiaan, mutta vaihtoehtoa ei ole joten jätän äänestämättä.

Automenu

Well-known member
Olin aiemmin melko varma, että ei tee paluuta. Mutta Mika Salon höpinät sormien puuttumisesta saivat minut vakuuttuneeksi, että comeback on tuloillaan.
Vähän samoilla linjoilla, mutta en ole vielä vakuuttunut. Ainakin viimeinen leikkaus onnistui 100%:sti.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Tottakai täytyy olla optimisti ja toivoa että sympaattinen puolalainen tekee paluun ykkösiin. Aluksi testeihin ja testien kautta mahdollisesti myös kisoihin.

Koska pollin kysymys on GP-startista, niin mahdotontahan tuohon on faktapohjalta juuri minkäänlaista arviota tehdä. Mahdollisten F1-testien jälkeen arviolle olisi jo jonkinlaista pohjaa.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Vahvasti näin epäilen itsekin. Mutta varmaan johonkin luokkaan kykenee osallistumaan.
vrt. Zanardi.

Kubica on niin neutri kundi, että tuskin kenessäkään herättää negoja. Edelleen - soisin täyden paluun ykkösiin mutten usko... ja nyt kun kirjoitettuani katson kirjoittamaani >> eihän kamreeri neutri ole vaan hänessä on jotain miksi väki symppaa

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kuten olen aiemminkin pariin kertaan sanonut, suhtaudun Kubican paluuseen hyvin epäilevästi. Tällaiseen mustavalkoiseen polliin siis vastaukseksi "Ei".
Modena sä voit varmaan lisätä polliin väriä muuttamalla fontin väritystä.

Mun mielestä simppeli polli. Joko se palaa tai ei. Mitään järkeä sinne olisi laittaa vaihtoehto, että ajaa testin, harkat, aika-ajon, 3 kierrosta kisasta tms. Joko se ajaa tai sitten ei.

No pääasia että saa aina valittaa polleista.:rolleyes: