Tervetulotoivotukset

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Tänne kaikki kommentit Forumin kaikkien aikojen noloinpaan paluuseen. Korostan, että itse olen ehdottoman tyytyväinen runkkarin paluusta. Hyvä tyyppi, hyviä kommentteja. Nolouskin on vain omassa päässäni. Vilpittömästi toivon, että jaksat tähänkin jotain änkyttää.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kuka se kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse?

Tosin tuollaista muutaman päivän "poissaolon" jälkeistä postaamista tuskin voi paluuksi kutsua.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
No olihan tämä väsynyt avaus, mutta ehkäpä asianosainen saa tähän vauhtia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kyllähän mä säännöllisesti masturboin, ja pidän siitä, mutta runkuksi haukkuminen ei silti tunnu kivalta.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Kuka se kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse?

Tosin tuollaista muutaman päivän "poissaolon" jälkeistä postaamista tuskin voi paluuksi kutsua.
Tuli jotenkin outo olo, kun en välittömästi postauksestasi aistinut inhoa nimimerkkiäni kohtaan. Oletko ottanut lääkkeesi?
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Kyllähän mä säännöllisesti masturboin, ja pidän siitä, mutta runkuksi haukkuminen ei silti tunnu kivalta.
Häh, mikä "runkuksi haukkuminen"? Eikös tuo ole yleinen hellittelynimi suurelle Forum-legendalle. Vilpittömät pahoitteluni, jos olen asian väärin ymmärtänyt. Runkku, kerro meille mitkä on kivoja ja sopivia hellittelynimiä? Sopeudun niihin varmasti.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olen nähnyt, että muodostat mielipiteesi vahvasti kaverisuhteitasi mukaillen. :alppu:
Joillekin käsitteiden "kuvitelma" ja "havainto" merkitysero on ilmeisen hankala hahmottaa. Toisaalta, samoille hahmoille aika monet muutkin asiat ovat ilmeisen hankalia.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Ei tämäkään hahmon paluussa mitään vikaa, saas nähdä jäikö paluu vain eiliseksi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Siis hetkinen, onko haju ollut pois ja toivottaa itsensä tervetulleeksi?
 
Ylös