Testaa tietojasi asioista

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Uskonto: You answered 6 out of 15 questions correctly for a score of 40%.
Science & Tech: You answered 13 of 13 questions correctly.

Viimeksi muokattu:
Sijainti
Oslo
Montako tunnistat? Tässä ei ole testiä vaan kuvat 22 eläimestä "joiden olemassaolosta et tiennyt"
Itse muistin nähneeni kuvan ehkäpä 7-8 esitellystä lajista - nimetä en kuitenkaan näitä kaikkia osannut.

Lunssila

Well-known member
Montako tunnistat? Tässä ei ole testiä vaan kuvat 22 eläimestä "joiden olemassaolosta et tiennyt"
Itse muistin nähneeni kuvan ehkäpä 7-8 esitellystä lajista - nimetä en kuitenkaan näitä kaikkia osannut.
Huikeita elukoita. "Naked Mole Rat" on aivan varmasti joku ilmestyskirjan peto ja saatanan lähettämä vitsaus maan päälle: tekstin lukeminen vaan vahvisti johtopäätöstä. Snub-nosed monkey taas on hurahtanut kauneusleikkauksiin. Markhorin ilmeestä taas näkee, että tää kaveri on like a boss. Don't give a shit, I'm the man. Yeti Crab taas uinut erikeepperistä ja tupsuttanut karvat kinttuihin, koska miksipä ei. Star-Nosed Mole:lla räjähti uutena vuotena papattimatto naamalle. Saatanan saatana.

Sijainti
Oslo
Huikeita elukoita. "Naked Mole Rat" on aivan varmasti joku ilmestyskirjan peto ja saatanan lähettämä vitsaus maan päälle: tekstin lukeminen vaan vahvisti johtopäätöstä. Snub-nosed monkey taas on hurahtanut kauneusleikkauksiin. Markhorin ilmeestä taas näkee, että tää kaveri on like a boss. Don't give a shit, I'm the man. Yeti Crab taas uinut erikeepperistä ja tupsuttanut karvat kinttuihin, koska miksipä ei. Star-Nosed Mole:lla räjähti uutena vuotena papattimatto naamalle. Saatanan saatana.
Juuri tuo kaljurotta oli yksi minulle tutuista otuksista. Olin lukenut sen syövänvastustuskyvystä ja sosiaalisesta käyttäytymisestä (otus on muurahaisten tapaan nk. aitososiaalinen eläin).

burb

.
Lamprey on semmonen että en enää koskaan mene uimaan. EN KOSKAAN!

Sijainti
Oslo
Tein tänään testin nopeasti bussissa matkalla kokoukseen - sain 90% (45/50). Ihan OK ottaen huomioon kysymysten triviapainotteisuuden? (Average user score 66%)

Nurtsi

Registered Loser
Tiede-quiz.

Ei testaa niinkään tieteellistä ymmärtämystä vaan triaviaa. Ihan hauska kuitenkin - 50 kysymystä.
You answered 35 of 50 questions correctly for a total score of 70%.
Aika vaikeita osa. Varsinkin kun engelskaa ovat.

Silti yli keskiarvon, joten tyytyväinen pitää olla. Nimittäin tässä on aivot jonkin verran mädäntyneet lukion jälkeen.