Aina sama juttu :jaska: Foorumi on pystyssä vain ja ainoastaan jotta saisin lukea ruupenit maanantaisin kisan jälkeen. Ja sitten ruupenien toimitus vetää ittensä joka kausi jossain vaiheessa piippuun. :jaska:Moe Szyslak sanoi:Ei nähdä. Ei oo ideoita.
Siinä makusteltavaksi yksi:deepsea sanoi:Aina sama juttu :jaska: Foorumi on pystyssä vain ja ainoastaan jotta saisin lukea ruupenit maanantaisin kisan jälkeen. Ja sitten ruupenien toimitus vetää ittensä joka kausi jossain vaiheessa piippuun. :jaska:
Vai oliko foorumilla jokin muukin tarkoitus? Ei tule heti mieleen.
PS Gaurdianit oli iha jees
No mikäli minä olen homman idean oikein käsittänyt niin tuo on nimenomaan The Guardianin pointti. Hiukan samaan tapaan kuin voi sanoa helvetinmoisen sateen aikana: "Onpas nätti ilma!" Siihen on turha vastata että onpas sulla kummallinen käsitys hyvästä ja huonosta ilmasta. Oikeampi tapa olisi sanoa vaikka: "No on tosiaan, heh heh!" tai jotain vastaavaa.Vice sanoi:Huono :thumbdown
Olipas taas tosi asiantuntevat tiedot hallussa.
Jep. Tätä kutsutaan myös huumorintajuksi. No kaitpa nimimerkki Vicellä on vielä rutkasti aikaa hankkia itselleen sellainen..JPP sanoi:No mikäli minä olen homman idean oikein käsittänyt niin tuo on nimenomaan The Guardianin pointti. Hiukan samaan tapaan kuin voi sanoa helvetinmoisen sateen aikana: "Onpas nätti ilma!" Siihen on turha vastata että onpas sulla kummallinen käsitys hyvästä ja huonosta ilmasta. Oikeampi tapa olisi sanoa vaikka: "No on tosiaan, heh heh!" tai jotain vastaavaa.
Niin, Gaurdianithan ovat vastine entiselle Gazettoille. Eli näissä kehutaan aina omia (Mäkkärin touhua) ja haukutaan toiset, vaikka olisivat kuinka hyviä.Vice sanoi:Huono :thumbdown
Olipas taas tosi asiantuntevat tiedot hallussa.
Meikäläinen sulattaisi useammankin. Ja Ruubenit oli Ranskan kisan aikaan lomalla.kuttero sanoi:Tämän luettuani täytyy todeta.. että eiköhän yks Moe Szyslak riitä :S