The Gaurdian from Manicure

deepsea

Member
Moe Szyslak sanoi:
Ei nähdä. Ei oo ideoita.:eek:
Aina sama juttu :jaska: Foorumi on pystyssä vain ja ainoastaan jotta saisin lukea ruupenit maanantaisin kisan jälkeen. Ja sitten ruupenien toimitus vetää ittensä joka kausi jossain vaiheessa piippuun. :jaska:

Vai oliko foorumilla jokin muukin tarkoitus? Ei tule heti mieleen.

PS Gaurdianit oli iha jees

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
deepsea sanoi:
Aina sama juttu :jaska: Foorumi on pystyssä vain ja ainoastaan jotta saisin lukea ruupenit maanantaisin kisan jälkeen. Ja sitten ruupenien toimitus vetää ittensä joka kausi jossain vaiheessa piippuun. :jaska:

Vai oliko foorumilla jokin muukin tarkoitus? Ei tule heti mieleen.

PS Gaurdianit oli iha jees
Siinä makusteltavaksi yksi:

Lewis Hamilton: Nyt onkin kiva kisa käynnissä jokaisessa GP:ssä. Kumpi tulee ensin: Elwiksen moka vai isi-Anthony kuvaruutuun?:rolleyes: Ja kisan jälkeen sitten Ron narisee kuin aitan sarana ja Martin vetää takaisin. Paras selitys evö oli Elwiksen väittämä että ohitti Vettelin jo ennen oikaisua. Eipä tuo kauhea ihme ole, jos toinen jarruttaa mutkaan jonka meinaa ajaa läpi, ja toineen vetää sliidi katossa mutkan suoraksi.:D Soon vähän kuin sprintteri kehuis kisan jälkeen että ohitti voittajan maalin jälkeen. Vaatekorin luona, kun toinen istuu Mondolla pistämässä teryleenit päällensä.:eek:

Näin Puusilmästä jalostui 107%:nen Puupää!:ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
David pitäisi kyllä nostaa kunniamaailmanmestariksi! Mitä olisi F1 ollut ilman tuota Grand Prixien Ritari Ässää?

Vice

Reality bites
Huono :thumbdown

Olipas taas tosi asiantuntevat tiedot hallussa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vice sanoi:

No mikäli minä olen homman idean oikein käsittänyt niin tuo on nimenomaan The Guardianin pointti. Hiukan samaan tapaan kuin voi sanoa helvetinmoisen sateen aikana: "Onpas nätti ilma!" Siihen on turha vastata että onpas sulla kummallinen käsitys hyvästä ja huonosta ilmasta. Oikeampi tapa olisi sanoa vaikka: "No on tosiaan, heh heh!" tai jotain vastaavaa.

Legnum

Registered User
Hyvää settiä...

Viimeksi muokattu:

Jeeves

Well-known member
JPP sanoi:
No mikäli minä olen homman idean oikein käsittänyt niin tuo on nimenomaan The Guardianin pointti. Hiukan samaan tapaan kuin voi sanoa helvetinmoisen sateen aikana: "Onpas nätti ilma!" Siihen on turha vastata että onpas sulla kummallinen käsitys hyvästä ja huonosta ilmasta. Oikeampi tapa olisi sanoa vaikka: "No on tosiaan, heh heh!" tai jotain vastaavaa.
Jep. Tätä kutsutaan myös huumorintajuksi. No kaitpa nimimerkki Vicellä on vielä rutkasti aikaa hankkia itselleen sellainen.. :rolleyes: :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vice sanoi:

Niin, Gaurdianithan ovat vastine entiselle Gazettoille. Eli näissä kehutaan aina omia (Mäkkärin touhua) ja haukutaan toiset, vaikka olisivat kuinka hyviä.

Tai mitä mä olen näitä selittämään yksinkertaisille ihmisille.:thumbfh: :rolleyes:

kuttero

Haisulinäätä
Tämän luettuani täytyy todeta.. että eiköhän yks Moe Szyslak riitä :S

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
kuttero sanoi:
Tämän luettuani täytyy todeta.. että eiköhän yks Moe Szyslak riitä :S
Meikäläinen sulattaisi useammankin. Ja Ruubenit oli Ranskan kisan aikaan lomalla.
edit: Korjaan, Ruupenit.

kaapo

Well-known member
Kai Ruupenit palaa lomalta nyt Silverstonen jälkeen? GP-viikonloppu ei ole täydellinen ilman Ruupeneita.