FW08
Registered User of Talent
:alppu:Pimeä puoli vetosi siis sinuun jo nuorena.
:alppu:Pimeä puoli vetosi siis sinuun jo nuorena.
Heh, tämä kommentti kirvoitti pienen naurunpyrskähdyksen hymyn kera.Pimeä puoli vetosi siis sinuun jo nuorena.
Kerran olen Sorbusta juonut. Olin serkun kanssa telttailemassa 14-vuotiaana ja pullo saatiin puokkiin. Ei ollut kehuttava makuelämys.Kaikki aine on katoavaa.
Ostin muinoin pohjois-pohjalaisilta nuorilta pimeän Sorbuspullon kolmella kympillä. Pohjois-Pohjanmaalla.
Eipä tuo maullaan vakuuttanut. Juoman kansansuosio tuli muista seikoista.Kerran olen Sorbusta juonut. Olin serkun kanssa telttailemassa 14-vuotiaana ja pullo saatiin puokkiin. Ei ollut kehuttava makuelämys.
Minttusuklaata tuli oksennettua useampi pullo (hyvän makuiset yrjöt!) mutta ei perus omppopomppoa ole voittaminen :ahem:Oliks sää niinku enemmänki Aperita-miehiä? Tuota juomaa itse olen saanut kerran yhden pullollisen, kun hakijamokoma muisti väärin. Soppaa piti tuoda, mutta tuota seetanan sontaa toi. En kyennyt juomaan ku kaulallisen. Siis pullon kaulallisen.
Joitko koskaan Sisusoppaa? Elikkä Sorbuspullolliseen liuotettiin aski sisua maun parantamistarkoituksessa.Olen juonut Sorbusta kymmeniä pullollisia. Tiedoks. Tarkkaa lukua en tietenkään tiedä, mutta tuskin sitä sataa on mennyt. Vaan voipi olla että on mennytkin. Aurora oli sen verran halvempaa (ja mehumpaa), että sitä tuli olosuhteiden pakosta valittua useammin, ja niiden juotujen pullojen määrä on taatusti kolminumeroinen.
Tuli mieleen yksi kärsämäkinen heila noilta ajoilta. Oijoi.Joitko koskaan Sisusoppaa? Elikkä Sorbuspullolliseen liuotettiin aski sisua maun parantamistarkoituksessa.
En oikeestaan hirveesti ikävöi noita aikoja, mitä tulee tuohon juomapuoleen.
Väitätkö tosissasi että kikkailit jäätelön, Sopan ja jälkkärin kanssa mopolla mettässä silloin -70 ja jotain?Sorbushan oli kertakaikkian erinomainen pihlajanmarjalikööri. Ei sellaista ole tarkoitettu röpöttelymielessä juotavaksi lainkaan. Jälkiruokaviini ja esimerkiksi jäätelön kastikkeeksi.
Täysin ansaitsematon huono maine jalolla juomalla nyt kyllä.
En tosiankaan -70 luvulla, -80-luvun loppupuolella kylläkin. Itse asiassa kerran 90-luvun loppupuolella yhdessä edustustilaisuudessa tarjosin asiakkaille jälkiruuan kera soppaa. Moni tuli kyselemään mikä tuo erinomainen jälkiruokaviini oikein oli, kun aattelivat sitä kotiinkin ostaa, kerrottuani niin tyrmistys oli aikamoinen.Väitätkö tosissasi että kikkailit jäätelön, Sopan ja jälkkärin kanssa mopolla mettässä silloin -70 ja jotain?
Älä viitti
Googlen mukaan tapa oli kohtalaisen tunnettu. Itselle tuo tuli tutuksi eräänä juhannuksena, kun kaveri oli varannut itselleen juhannusjuomaksi muistaakseni 12 pulloa Sorbusta. Jossain kahdeksannen pullon paikkeilla häntä alkoi kai hieman etomaan ja joku sitten ehdotti jo mainittua ratkaisua.Eipä tullut moista juotua ikinä. Ei muistaakseni testattu mitään muutakaan keinoa sen maun parantamiseen, vaikka nyt jälkikäteen ajateltuna olis ollut aihettakin.
Ei oo mullakaan ikävä noita juomia ollenkaan. Eikä varsinaisesti sitä elämäntapaakaan, vaikka siinäkin oli puolensa.
Soppahan oli spurgujen suosiossa kahdesta erinomaisesta syystä, ensikisikin se oli suht vatsaystävällistä, eikä sen takia tullut laatattua ulos ennen hyösdyn irtisaamista. Toiseksi hinta/&alkoholiprosentti oli kilpailukykyinen.Googlen mukaan tapa oli kohtalaisen tunnettu. Itselle tuo tuli tutuksi eräänä juhannuksena, kun kaveri oli varannut itselleen juhannusjuomaksi muistaakseni 12 pulloa Sorbusta. Jossain kahdeksannen pullon paikkeilla häntä alkoi kai hieman etomaan ja joku sitten ehdotti jo mainittua ratkaisua.
Aivan, asenteet vaikuttavat enämpi.Mulle on kerran tarjoiltu alkudrinksu jota kaikki kehui erinomaiseksi.
Vastaus mitä se sisälsi, oli Gambina.
Se oli oikeasti ihan mainio startteri!:ahem:Aivan, asenteet vaikuttavat enämpi.