Kes-kusta laariin, kakkaa päälle Suomen pojjaat!Luuletteko että minua kiinnostaa?
Ok.Noku sun mielestä kaikki on vasemmiston syytä.
Hallitus ja täten kaikki hallituspuoleet ovat syyllisiä nykytilaan.
Mä olen ainakin juonut jo monta vuotta Jjusbanin piikkiin.Ärsyttävää mussusta tämä vasemmisto vs. oikeisto.
Aivan hyvin voisi kaiken pistää Jjusbanin piikkiin. Minä ainakin pistän.
Ok. Sovitaan niin, että Jjusban on syyllinen Suomen talouden nykytilaan. Ainakin itse äänestän tämä mielessä kokoomusta.Ärsyttävää mussusta tämä vasemmisto vs. oikeisto.
Aivan hyvin voisi kaiken pistää Jjusbanin piikkiin. Minä ainakin pistän.
Ja panet syyt Jjusbanille kun taas munivat?Ok. Sovitaan niin, että Jjusban on syyllinen Suomen talouden nykytilaan. Ainakin itse äänestän tämä mielessä kokoomusta.
Joidenkin mielestä on niin tärkeää löytää syyllinen. Jopa siis tilanteisiin, joihin ei syyllistä voi löytää. Siksipä Jjusban on oikein sopiva syyllinen ihan siis kaikkeen.Ja panet syyt Jjusbanille kun taas munivat?
Miksi muuten sulle on tärkeää kertoa ketä äänestät? Meinaatko että muut ottavat mallia? Sehän toimia myös täysin päinvastoin.
*en varmasti äänestä Kokoomusta kun kerran Nomi sitä äänestää*
Kop.Kukin äänestäkööt minkä parhaimmaksi kokevat ja useammalle taitaa olla se ja sama "kekä" joku voorumilainen ienestää.:wink:
Suomen kireä tuloverotus estää varallisuuden kasvua varsin tehokkaasti, Suomessahan on maailman pienimmät tuloerot, joten varallisuuden kasvattaminen ei ole erityisen helppoa kenellekään, tulojen mennessä asuntolainalyhennyksiin ja jokapäiväiseen elämään.E
Eihän noista ole hyötyneet kuin pörssifirmat ja se rikkain kymmenes kansasta. Suomea kuitenkin työllistää se pienet ja keskisuuret firmat.
Rikkain kymmenes on kasvattanut nettovarallisuuttaan 6% kokonaisvarallisuudesta viimeisen 9 vuoden aikana ja kaikilla muilla tuloryhmillä se on laskenut. Nice job.
Kop.
Kunhan tekee kaikille selväksi, ketä aikoo äänestää ja haukkuu samalla muut vaihtoehdot pystyyn.
Nuo keinot ovat siirtyneet ideologisena perintönä, jota mikään faktatieto ei riitä muuttamaan.Jos joku ihmettelee Kokoomuksen kannatusta ja kannattajia niin tuloluokista 40000-> löytynee varmaasti Kokoomuksen kannatuksen verran porukkaa, joiden etuja ei tunnu kukaan muu ajavan. Mediaanituloilla (2900 e/kk*12,5 = 36250) ei vielä päästä tuohon porukkaan.
Tuo porukka maksaa suurimman osan (niin suhteellisesti kuin absoluuttisesti) ansiotuloveroista, pääomatuloveroista, sosiaaliturvamaksuista, eläkkeistä jne. Sitten kun otetaan vielä huomioon tuo porukka ostaa esim. terveyspalvelunsa yksityisiltä vaikka maksaa julkisista on potti oikeasti vielä isompi. Sitten eivät ole edes oikeutettuja kaikkiin palveluihin ja niihin joihin ovat oikeitettuja niin joutuvat maksamaan niistä enemmän kuin muut. Tuossa porukassa tehdään tutkimustenkin mukaan aivan kyrpänä ylitöitä ja pitkää päivää ilman mitään korvauksia.
Demareiden, Vasemmistoliiton ja monen muun puolueen ratkaisu olisi verottaa ja rankaista tuota porukkaa vielä enemmän.
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_tulot.html
Niin...hienoa, että "opettaminen" alkaa kantaa vihdoin hedelmää.Kop.
Kunhan tekee kaikille selväksi, ketä aikoo äänestää ja haukkuu samalla muut vaihtoehdot pystyyn.
Arhinmäki taisi todeta hesarissa, että 80% lasketun verokannan voitoista menee osinkoihin ja loput investointeihin.Ensin suositaan firmoja laskemalla veroja ja vastuita jotta nämä investoisi.
Kun sitä devalvaatiota kaipaa niin miksei kävisi sisäinen devalvaatio? Ei tarttisi erota eurosta.Järkeilinkö muuten ihan väärin kun tajusin että kotimaisten tuotteiden kysyntä, tuotanto ja sitä myöten työllisyys sekä verotulot kehittyisivät positiivisesti jos meillä olisi oma valuutta jonka arvo laskisi suhteessa muiden maiden valuuttoihin? Tästäkään ei päästä nauttimaan koska pyhä euro.
Ja tämähän pitäisi tietysti toteuttaa pelkästään palkkoja laskemalla, hinnat pidettäisiin ennallaan. :wall:Kun sitä devalvaatiota kaipaa niin miksei kävisi sisäinen devalvaatio? Ei tarttisi erota eurosta.
Paljonko oot valmis tiputtamaan palkkaas.Kun sitä devalvaatiota kaipaa niin miksei kävisi sisäinen devalvaatio? Ei tarttisi erota eurosta.
Harvempiin asioihin on löydettävissä sellaista ratkaisua, joka toimii tai vaikuttaa vain positiivisesti.Järkeilinkö muuten ihan väärin kun tajusin että kotimaisten tuotteiden kysyntä, tuotanto ja sitä myöten työllisyys sekä verotulot kehittyisivät positiivisesti jos meillä olisi oma valuutta jonka arvo laskisi suhteessa muiden maiden valuuttoihin? Tästäkään ei päästä nauttimaan koska pyhä euro.
Se olisi sattumanvaraisempaa ja varmasti riittämätöntä.Ja tämähän pitäisi tietysti toteuttaa pelkästään palkkoja laskemalla, hinnat pidettäisiin ennallaan. :wall:
Mikä vika siinä omassa valuutassa jonka arvo määräytyy luonnostaan taloustilanteen mukaan oikein on??