Jännä nimi MIEHELLÄ!Pikakuukletuksella päädyin siihen, että Iiris Suomela sai Faggiksen äänen.
Edit: No ei sitten saanut Vihreä nainen.
En tajunnut.Ainoa mieleen tuleva vihreä mies on toi noin Bruce Banner. Hehehe, tajusitteko?
Ihan hyvin googletettu.
Se on helvetinmoinen häpeä olla hidas. Yllätyin kyllä, että muitakin kriteerejä löytyi ehdokasvalintaan tuolla suunnalla.Jännä nimi MIEHELLÄ!
Hhhomo.Eikun nyt mentiin ihan muin kriteerein kun runkkauskertoimella. Sen kisan voitti Sanna Marin. Mutta ääni menee miehelle. Olenhan sentään sovinisti.
Ei kannata. Mä tein kerran niin ja vituiksi meni.Nyt näyttäisi siltä että teen jotain niinkin yllättävää että äänestän vihreitä. De Gröna.
Siitäkö tää lama johtuu?Ei kannata. Mä tein kerran niin ja vituiksi meni.
Kuuntelen nyt linkin takana olevaa haastattelua. Onhan tuolla tutkijalla ihan hyviä pointteja, vaikka alkuun kuulostikin aika keskisuomalaiselta.
Pikakuukkeli kertoi kyseessä olevan feministin -> suoraan mappi ö:hön.Pikakuukletuksella päädyin siihen, että Iiris Suomela sai Faggiksen äänen.
Edit: No ei sitten saanut Vihreä nainen.
Ei muuten niinkään vähäpätöisestä sopparista kuin TTIP kysytty missään vaalikoneessa."Nostetaanko tuloveroja 100 prosenttiin vai myydäänkö valtion koko omaisuus?"
Ei nyt tuollaista kysytty, mutta vaalikoneesta toiseen annettu ainoiksi vaihtoehdoiksi leikata yhteiskunnan palveluja tai nostaa veroja. Vaihtoehdotonta meininkiä tarjoavat monet kysymykset.
Eikä siellä tietenkään sellaisia kysymyksiä, joihin haluaisin kuulla edustajien kannan, esim tuo Lööpityksessä ollut orjatyö.
De Gröönadin ehdokkaita tutkaillessa yhden mainostekstissä kohdassa "Feministinä olen..." tein varmasti backspasen nopeuslyöntiennätyksen.Pikakuukkeli kertoi kyseessä olevan feministin -> suoraan mappi ö:hön.
Sen lisäksi työttömät ovat vielä saarella.Eiku lama johtuu siitä, kun työttömät ei viitti mennä töihin. Kuten Alppu, nomi ym..
Kyllä muuten kysyttiin.Ei muuten niinkään vähäpätöisestä sopparista kuin TTIP kysytty missään vaalikoneessa.
Minä sitten ilmeisesti sivuuttanut tai ohittanut. Missä?Kyllä muuten kysyttiin.