Nyt olisi mahdollisuus äänestää kuollut eduskuntaan.Yritän päättää kumpaa sorttia oldezin viestit tähän otsikkoon on.
Poliisilla kesti, koska olivat ratsaamassa ylinopeuksia.
Nyt olisi mahdollisuus äänestää kuollut eduskuntaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015041619530420_uu.shtml
Juu. Oppisivat kuolemaan paremmalla ajalla. Ihme sekoilua.Miksi järjestäen joka puolue sekoilee noin perkeleellisesti?
Ei kai siinä jos joku vallaton riviedustaja/riviehdokas sönköttää joskus jotain, mutta kun suurten puolueiden suuret hahmot sekoilee enämpi kuin purppi forumilla, niin miten tuosta sotkusta voi pieni äänestäjä ottaa mitenkään selvää?
On tässä viime aikoina toki osa ollut vaalikiimaista loanheittoakin, mutta ei lähellekään kaikki jutut.
Eihän Tuomioja ole mitään sananvapauden rajoittamisia vaatinut. Kokoomuslaisethan ne diktatuurilinjalla oli, heidän häpeänsä.Tuomiojahan se siellä sekoili.
Sä et ole varmaan huomannut että nämä vaalit ja Kokoomus on maailman tärkein asia oldezille?Eihän Tuomioja ole mitään sananvapauden rajoittamisia vaatinut. Kokoomuslaisethan ne diktatuurilinjalla oli, heidän häpeänsä.
Mun mielestä tossa on kyllä ongelma Tuomiojan perseily pakoteneuvotteluissa. Jos tyyppi vetää ihan omaa linjaa neuvotteluissa ja käyttää vaikutusvaltaansa ihan vääriin juttuihin Suomen edun vastaisesti niin näen sen ongelmallisena.Eihän Tuomioja ole mitään sananvapauden rajoittamisia vaatinut. Kokoomuslaisethan ne diktatuurilinjalla oli, heidän häpeänsä.
jep.Sä et ole varmaan huomannut että nämä vaalit ja Kokoomus on maailman tärkein asia oldezille?
ok.Tuo oli kirjoitettu 22.3. Olen tullut toisiin ajatuksiin.
Ensinnäkin Kokoomus näyttää kirineen hieman, joten tappio voidaan tarvittaessa hassuttelunimittää puolustusvoitoksi.
Toisennakin Kokoomus on samalla tasolla SDP:n ja PS:n kanssa, ja joku/jotkut noista on käytännössä Keskustan pakko ottaa kaveriksi. Hallitusneuvotteluista tullee vaikeat, joten yhtään kaverivaihtoehtoa ei voi Keskusta sulkea pois.
Kolmannennakin Kesk+SDP olisi keskustan kenttäväen suosikki, mutta vaatii apupuolueita. Mutta Vas+Vihr SDP:n kera ei tunnut Keskustalle kelpaavan. Kesk+SDP+RKP+KD on vain 47,2%, Kesk+SDP+Kok sentään 56%. Poliittisesti tuo olis taas kyllä melkoinen sillisalaatti. Jos homma rakentuu Kesk+PS -pohjalle, niin vasen laita + RKP ei lähtene mukaan. Silloin tarttis ehkä taas Kokkareita.
En ole ajamassa Kokoomusta hallitukseen, on se nähdyillä luvuilla niin vaikea paikka. Mutta olen luopunut ehdottomuudestani ettei se varmasti siellä ole.
Jospa vaalipäivänä annetut äänet keikauttaa gallupprosentit nurinperin ja nähdään joku kiva ylläri.
Mä taas harrastan veivin heittoa.Olen köyhästä suvusta ja odottelen oman veivin heittoa.
Kenen veivin?Mä taas harrastan veivin heittoa.
Rinteen esiintyminen MTV3'n ja Ylen vaalikeskusteluissa oli niin loistavaa, jotta 15 %'n kannatuksen saaminen olisi onnistuminen.Rinne siellä jo eilen oli heittämässä pyyhettä kehään, että porvarihallitusta pukkaa, jos ette nyt äänestä meitä.