Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja copter
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Näyttää varsin asialliselta, taidan tästä itsekin loikata.

Näkemiin, haters gonna hate

EDIT: ja pääseepä tästä hirveästä nickistä eroon :alppu:

Viimeksi muokattu:
Mitenkäs kauan tuo kirjautuminen kestää? Nyt mennyt jo monta minuuttia, eikä postia ole tullut. Minäkö kärsimätön? :o

Vähän on kolkko tunnelma tuolla Uudessa kodissa. Ihan kuin joku juoppomode olisi kännipäissään unohtanut parvekkeen oven yöksi auki.

Tunnelma on vähän jäykkä kuin uuden Kärkkäisen avajaisissa. Paikalla vain mummot ja uskonveljet.:o

Tunnelma on vähän jäykkä kuin uuden Kärkkäisen avajaisissa. Paikalla vain mummot ja uskonveljet.:o
Ja suurimmat kitisijät.:p

----

[kitinää]
No jos tuosta tunnelmasta jotain voisi sanoa, niin ilmeisesti yrittävät hiukan enemmän rajoittaa mm. vapaata. Kontrasti vapaan ja asiapitoisen F1-keskustelun välillä on täällä ollutkin ehkä liian suuri. Sikäli tuo on ehkä ymmärrettävää.
[/kitinää]

Viimeksi muokattu:
Jaha, onko meidän suurimmat kitisijätkin siirtyneet tuonne uuteen kotiin?

En tiedä pidätkö minua suurena tai kitisijänä, mutta ainakin oma käyntini oli vähän samanlainen kuin visiteeraus myyntiin tulleen asunnon esittelyssä. Pitää käydä kurkistamassa, vaikka ei välttämättä ole tarkoitustakaan sitä kodikseen hankkia.

En tiedä pidätkö minua suurena tai kitisijänä, mutta ainakin oma käyntini oli vähän samanlainen kuin visiteeraus myyntiin tulleen asunnon esittelyssä. Pitää käydä kurkistamassa, vaikka ei välttämättä ole tarkoitustakaan sitä kodikseen hankkia.

Muistithan käyttää sinisiä kengänsuojuksia?

Suuri on vähän epämääräinen käsite ilman kontekstia, mutta kitisijänä en sinua ole pitänyt. Kyllä se arvonimi menee muille varsinkin tässä ketjussa ansioituneille hahmokkeille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.