Olikos tuo BDT kiinni muutakuin yhdessä versiossa? Muutama (3?) auto kait noita tehtiin ja kaikissa oli erilainen moottorikonstruktio. Jossain oli mm. Juddin kyhäämä mylly.
BDT löytyi kahta lukuunottamatta kaikista, noin 15-18 yksilöstä.
Ei ollut Judd vaan Hart 420R, virallisesti 2.3 (mielestäni 2.4) litrainen vapaastihengittävä, ja tehty referenssimoottoriksi. Ko. auton runkonro P7, rek.nro WVW101W.
Vatanen (kuka muukaan...) ajoi Kreikassa tuon rotkoon, rip.
Kun saivat ensimmäisen turboversion (P10/WVW100W) käyttökuntoon, ei enää hetkeäkään mietitty ilman turboa.
Hart ei myöskään olisi pystynyt valmistamaan 200 kpl:tta moottoriaan.
Ja se toinen ei-BDT, P1 oli vapari BDG -koneella, oli koriltaankin hybridi, Fiestan hytti jossa oli mk2 escon kärsä. Hewland FGB transakseli.