Ei ihan täytä kriteereitä mutta silti sinne päin. Oli mulla kalenterihälytyksenä pitkään.Mainitse musiikkikappaleita, joissa mainitaan nimeltä rallikuski
Ei ihan täytä kriteereitä mutta silti sinne päin. Oli mulla kalenterihälytyksenä pitkään.Mainitse musiikkikappaleita, joissa mainitaan nimeltä rallikuski
Alen 1986 ainakin, onko tosiaan ainoa?Kuka on MM-sarjan historian ainoa kuski joka on osallistunut MM-ralliin kalenterivuoden jokaisena kuukautena, tammikuusta joulukuuhun, saman vuoden aikana?
Markku Alen 1986?Kuka on MM-sarjan historian ainoa kuski joka on osallistunut MM-ralliin kalenterivuoden jokaisena kuukautena, tammikuusta joulukuuhun, saman vuoden aikana?
Pahasti myöhässä, mutta ei oltu vielä mainittu Saimaa -yhteen Pikataipale -kappaletta.Mainitse musiikkikappaleita, joissa mainitaan nimeltä rallikuski
Samaa selitin puolisolle jo silloin kun tuo julkaistiin. Sain vastaukseksi että: "Et v****u ole tosissasi!Ai ai mitä faktavirhettä, Delta S4:llä ei koskaan ajettu Laukaan pikataivalta (eikä siellä ole hyppyjä). 600 hevosvoimaa on vielä uskottavaa
En kanssa oikein päässyt fiilikseen tuon Laukaan takia. Olisin ehkä itse aloittanut biisin jotenkin näin:Ai ai mitä faktavirhettä, Delta S4:llä ei koskaan ajettu Laukaan pikataivalta
Uusin kappale tälle listalle.Mainitse musiikkikappaleita, joissa mainitaan nimeltä rallikuski
Tämähän on ihan viihdyttävä kunhan vaan ottaa äänet pois.Uusin kappale tälle listalle.
Tämän neuvon avulla pystyinkin katsomaan tämän loppuun. Kiitos!Tämähän on ihan viihdyttävä kunhan vaan ottaa äänet pois.