Lancer
Realisti
Vastasin molemmilla yhtaikaa \o/Kysymys oli: "Minkä moisella hiirellä polliin vastaat?"
Vastasin molemmilla yhtaikaa \o/Kysymys oli: "Minkä moisella hiirellä polliin vastaat?"
Veli tilasi jostain Kiinasta. Aika vekkuli. Joskus vilkuttaa valojaan ärsyttävästi, kun yritän katsoa leffaa.Kaktuksen hiirestä oon oikeesti kateellinen! Mistä noita saa?
Samixii. :thumbup:Melko iäkäs palloton lankavehje mulla:
Mikä hiiri?Hiiri langalla laserin kera.
Jostain syystä tipahdin tyystin :thumbup:Tällaisella:
Harkitsin tuollaista joskus, mutten hommannut kun niitä olis tarvinnut kaksi, yhden vasemmalle ja yhden oikealle ja olivat kalliita. Ja saako niitä edes vasemmalle?Tässä topikissa ei ole vielä mainittu tällä hetkellä käyttämääni:
Microsoft Natural Wireless Laser Mouse 7000
En usko, että vasenkätisille on tehty ollenkaan. Sormien puutumiseen en oikein osaa sanoa mitään, kun itsellä ei samanlaista ole ollut. Kokeilemalla selvinnee tuleeko ton kanssa samoja ongelmia?Harkitsin tuollaista joskus, mutten hommannut kun niitä olis tarvinnut kaksi, yhden vasemmalle ja yhden oikealle ja olivat kalliita. Ja saako niitä edes vasemmalle?
Itse siis käytän hiirtä välillä vasemmalla ja välillä oikealla, milloin mitenkin, ettei sormet puudu. Sormiongelmia on esiintynyt yläpinnalta liian pyöristettyjen hiirten kanssa.
Tällainen kun Razer Krait. Pelihiireksi mainostettu, mutta eihän tuolla koskaan mihinkään ainakaan verkkopeleissä osu.Mikä hiiri?
ok mitäs pelejä pelailet?Tällainen kun Razer Krait. Pelihiireksi mainostettu, mutta eihän tuolla koskaan mihinkään ainakaan verkkopeleissä osu.
Sama. Foorumia tulee kyllä useimmiten selailtua ihan touchpadilla.Jokin Logitechin halpis langaton.