Mites tämä rehtiys-puoli konkretisoituu? Päästät mut ohi Kaanaassa alkutekijöissään?
Ajattelin etten naura enää sulle pilkallisesti kun ohitan saman kierroksen aikana sut kahdesti
Ekalla ohituksellakin vain sellainen kevyt, kaverillinen röhönauru
Tänään excelin mukaan
100 pv täysin tipaton ja 127 pvää melkein tipaton, jona aikana olen yhtenä iltana vähän maistellut ja silloinkin jäi yhteen mäyrikseen. Ei vaan maistunut ja oli muutenkin ihan paska känninpoikanen. Oli siis hyvä jatkaa jo pitkään mielessä muutenkin muhineella tiellä. Mutta 22.10.2013 alkaen siis ollut täpöraitis.
4.2.2014 tulee henk.koht. "talvisota" eli 105 pvää raittiutta täyteen. Jatketaan talvidosan hengessä edelleen siitäkin :ahem: Ei nyt mennä lupaamaan Jatkosodan mittaista, mutta kokeillaan seuraavaksi Lapin sodan mittaista taukoa ainakin
Täytyypi sanoa että se energia joka ennen meni "juomishommiin" ja krapuloista selviämiseen, niin sillä on saanut ihan tuhottomasti himassa kaikenlaista rästihommaa tehtyä. Kolmessa kuukaudessa ainakin vuoden jutut. Työlista lyhenee hirmuista tahtia vaikka olen sairaslomalla ja voimat siksi hieman rajalliset, mutta silti. Sen lisäksi että on ihan fyysistä aikaa enemmän, työinto ja ideointi on ihan eri luokkaa kuin tasaisessa "känni-krapula-toipuminen-pari päivää selvänä-känni..." vuoristoratamoodissa.
Kannustan kyllä muitakin ja etenkin forumin nuoria miehiä kokeilemaan ainakin kerran elämässään yhtä pitkää raittiusjaksoa. Sen muistaa ikänsä positiivisena kokemuksena, eikä takuulla kaduta jälkikäteen ja kun ne hyvätkin kännikeikat kun harvenee iän myötä ja muutenkin niissä harvemmin on mitään niin kovin positiivista muisteltavaa. Siis silloin kun niitä alkaa kertymään. Jos napsii harvakseltaan (muutaman kerran vuodessa), se nousukännikokemus voi säilyä. Viikottaisella juomisella sitä ei voi enää säilyttää, väitän mä.
Purkautumiseni loppuu tähän.