Tipaton tammikuu

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Tipaton tammikuu?

• Äänestäjiä yhteensä
    57

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Sam:n innoittamana ostin tänään pari alkoholitonta olutta saunajuomaksi, Holsten -merkkistä.
Tuo on kolmanneksi huonointa. Alle menevät vain Amsterdam ja Nikolai.
Beck's on selvä ykkönen, kuten tuli varmaan Veskullakin todettua.
Bavarian join saunassa. Jääkaapissa olisi yksi tumma Nikolai. Vähän ponnetonta tuokin on, mutta selvästi vaaleaa kaimaansa parempaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Tuo on kolmanneksi huonointa. Alle menevät vain Amsterdam ja Nikolai.
Bavarian join saunassa. Jääkaapissa olisi yksi tumma Nikolai. Vähän ponnetonta tuokin on, mutta selvästi vaaleaa kaimaansa parempaa.
Aika pliisua mutta meni janojuomana. Taidanpa ensi kerraksi ostaa Beck´siä pari.

elle

-------
Sam sanoi:
Eikä varmaankaan päätös kaduta tippaakaan :thumbup:
Hyvä päätös oli. Sinäkin siihen yllytit ja tsemppasitkin vielä.

Kannustukseni kaikille!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Ootko maistanut Warsteinerin holitonta?
Joskus lounaalla olen ottanut, ja hyvaa on ollut. :thumbup:

Ostin 3 tolkkia Jupilerin holitonta hotlalle illaksi. Paree se kuin kokis jota himassa olen litkinyt....

Olen kylla huomannut etta nukun paremmin ja olen pirteampi aamusta kun otan 2-3 oikeata olutta illalla. Tahan mennessa ainakin olen huonommin saanut unesta kiinni ilman niita.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ootko maistanut Warsteinerin holitonta?
Joskus lounaalla olen ottanut, ja hyvaa on ollut. :thumbup:

Ostin 3 tolkkia Jupilerin holitonta hotlalle illaksi. Paree se kuin kokis jota himassa olen litkinyt....
Olen toki tuota juonut. Tykkään kyllä. Siinäkin on makua. Ei vaan saa täältä :nope: Jupilerin holittomasta en ole kuullutkaan. Et viitsisi tuoda yhtä pulloa/tölkkiä tuliaisina :rolleyes:

Jos haluaa holittomissa vaihtelua, niin mm. Clausthaler on hyvää. Pk-seudun Citymarketeissa on mukavasti valikoimaa.

Vesku

Maatalousneuvos
Ei tietoista ehdotonta tipatonta tammikuuta.... Parit pienet siivut pakkasiltana konjakkia varmaan lasketaan lääkkeeksi- ainankin flunssan ennaltaehkäisyksi!:ahem:
<-------- Kuten kuvassa...
Punaviinistä taidetaan sanoa, että lasillinen päivässä tekee hyvää sydämelle. Miten lie konjakin laita, onko siitä hävinneet ne punkun hyvät flavonoidit?:doubtful: ( reilu 3 litraa "flunssan torjuntaan" joulun jälkeen jemmassa...):frank:

öö ruz

Speed for ever
Moinen turhuus meni minulta rikki 1.1 (krapulakaljaan) mäkihyppyskaban aikana, jos ei lasketa puolen yön jälkeen kuppilassa otettuja paukkuja.

tania

Well-known member
Sijainti
NeverNeverLand
Miulla on hyvin lähteny tipaton tammikuu käyntiin ..7. päivä ilman alkoholia. Varsinainen saavutus!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olen huono ihminen....

Join 4 tolkkia niita "holittomia" Jupelereja ja huomasin etta nehan olikin ykkosen vahvuisia... :thumbfh:
Nyt voikin sitten alkaa dokaamaan kun kerran meni rikki... :D :eek:

(vitsi vitsi, toki suon moisen erheen anteeksi ja ottanen tanaankin muutaman noita, ihan OK makusia)

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
8. päivä jo menossa enkä ole sortunut. Hyvältä näyttää. :ahem:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Tipaton tammikuu ajaa suomalaiset narkkareiksi. Jollainhan pää on saatava sekaisin. Vastustan jyrkästi. :alppu: :alppu: :alppu:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tällainen tuli tänään sähköpostilla...

Miten onnistun tipattomassa tammikuussa?

Ennen aloittamista juo kaikki kotoasi löytyvät alkoholipitoiset juomat. Kunnon krapula tuottaa useissa ihmisissä " ei koskaan enää"-tyyppisiä ajatuksia.

Edelleen hankittuasi näin humala sählää kunnolla. Moraalinen krapula pitää kaidalla tiellä pitkään.

Älä lupaa tipattomuuden lisäksi mitään muuta. Älä kuntoile. Syö rasvaa. Polta tupakkaa niin kuin ennenkin. Jos lupaat KAIKEN, et tule pitämään mitään.

Älä poikkea kantakapakkaasi kahville. Baarikahvi on usein niin pahaa, että ennen kuin huomaatkaan, istut tuoppi kädessä ja jallu toisessa suunnittelemassa hulvatonta helmikuuta.

Uskottele itsellesi, että raittiin kuukauden jälkeen saat juoda enemmän myöhemmin.

Jos tipattomuus on tapa hoitaa orastavaa alkoholismia, unohda koko juttu ja mene myllyhoitoon. Saat samalla vaivalla monta tipatonta kuukautta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ratiosta kerrottiin ukkoraasusta, jolla on tipaton tammikuu. Kuulema pissalla käynnin yhteydessä pitää olla extra-tarkka loppuvemputuksen kanssa kanssa, jotta kalsareihin ei tule tammikuun aikana tipan tippaa.:D :D