kouvotsvoni
Banjottu
ja mietn minä en ole yhtäänb humalassa ja ei koskaan ja tuhannet värit lostfavat verkkokalbvoillemni ja on sangen tetbvetyttr5tr
Lopeta kokonaan. :idea:Vielä ei ole tammikuu, mutta eilen päätin että alkaa hieman pidempi tipaton ajanjakso. Liian paljon on sattunut ja tapahtunut negatiivista alkoholin vaikutuksen alaisena, että sikäli tämä päätös on nytten helppo.
Useana vuonna 'tipaton tammikuu' on venähtänyt parin kolmen kuukauden mittaiseksi, jaa saa luvan venähtää nyttenkin. :alppu:
Sen näkee sitten aikanaan, toteutuuko..Lopeta kokonaan. :idea:
Joo. Suosittelen JasonD:lle. Möötessäkin vain riehui.
Itsehän ihan sivistyneesti olin kunnes en muista mitään loppuillasta (enkä edellisestä illasta).:mad_old:
No mulla ei muisti mennyt, mutta mä lähdinkin suht ajoissa kotiapäin.Itsehän ihan sivistyneesti olin kunnes en muista mitään loppuillasta (enkä edellisestä illasta).
Niin minäkin. Puolen päivän junaan sunnuntaina.No mulla ei muisti mennyt, mutta mä lähdinkin suht ajoissa kotiapäin.
Niin minäkin. Puolen päivän junaan sunnuntaina.
Ainoastaan siinä tapauksessa että on muija valmiina sängyssä seikkailuun 24/7. Mutta koska sekään ei jaksais niin paljoo niin siinä tulee sitten tyhjiä hetkiä jotka pitää sitten täyttää juomilla ettei vituta. :idea::alppu:Lopeta kokonaan. :idea:
Sähän aloitit ajoissa joten voit vastapainoksi myös lopettaa myöhässä! :idea:Lopuu kohta...