Tissit vai perse?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Todellisuudessa Joni on päässyt panohommiin ainoastaan nyrkkikyllikin ja pumpattavan barbaran kanssa, koska hän ei kovasta yrittämisestä huolimatta ole saanut houkuteltua oikeita naisia makuuhuoneeseensa, joten ei Joni nyt kovin kova panomies ole.
Hartsa76 stalkkaa Jonia 24/7.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Hahaaa mä niin nautin kun kaikki luulee musta kaiken päinvastoin kun ne todellisuudessa on :D Owned. Helppo vetää pappoja lankaan ;) Itse aiheeseen niin kamelinvarvaas sheivattu sellanen kuvassa. <3
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hahaaa mä niin nautin kun kaikki luulee musta kaiken päinvastoin kun ne todellisuudessa on :D Owned. Helppo vetää pappoja lankaan ;) Itse aiheeseen niin kamelinvarvaas sheivattu sellanen kuvassa. <3
JoopaJoo, lehmät lentää ja lottovoitot tulee peräjälkeen ja Joni saa pimperoa....
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Noniin alkaa kuulostaa tutummalle. :)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hahaaa mä niin nautin kun kaikki luulee musta kaiken päinvastoin kun ne todellisuudessa on :D Owned. Helppo vetää pappoja lankaan ;) Itse aiheeseen niin kamelinvarvaas sheivattu sellanen kuvassa. <3
Täh...tarkoittaako tämä sitä, että toi iskurepliikki ei pidäkään paikkaansa.

Olen kokeillut täsmälleen samaa, eikä se ole toiminut. Ja luulin, että se on vain ääntämisestäni kiinni.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Täh...tarkoittaako tämä sitä, että toi iskurepliikki ei pidäkään paikkaansa.

Olen kokeillut täsmälleen samaa, eikä se ole toiminut. Ja luulin, että se on vain ääntämisestäni kiinni.
Niin perhana unohtui mainita että kyllä iskurepla pitää paikkansa toki! :D
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Hahaaa mä niin nautin kun kaikki luulee musta kaiken päinvastoin kun ne todellisuudessa on :D Owned. Helppo vetää pappoja lankaan ;) Itse aiheeseen niin kamelinvarvaas sheivattu sellanen kuvassa. <3
Onko sulla jokin hyvä tai perusteltu syy lisätä postauksiisi englanninkielisiä sanoja? Mistä syystä teet ym. lisäykset? Onko se engannin käyttö jokin kullinjatke, vai mikä?
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Onko sulla jokin hyvä tai perusteltu syy lisätä postauksiisi englanninkielisiä sanoja? Mistä syystä teet ym. lisäykset? Onko se engannin käyttö jokin kullinjatke, vai mikä?
No se tekee ne tietenkin vetääkseen sinua, pappaa, lankaan :p
 
Ylös