No perkkele, nythän tässä mennään taas väärään suuntaan.Omakotitalo. Syystä, että se on mielestäni kodikkaamman näköinen.
No nyt viimeistään itse jokainen tietää kumpi on kummankin tönö. Äänestetääs nyt se voittoon kumpi ei yritä kerätä itselleen ääniä.No perkkele, nythän tässä mennään taas väärään suuntaan.
Eikös Ria paljastanu ne tönönsä jo silloin alkuerissä? Että en mää mitään uutta ainakaan ole kertonu.No nyt viimeistään itse jokainen tietää kumpi on kummankin tönö. Äänestetääs nyt se voittoon kumpi ei yritä kerätä itselleen ääniä.
Mä olen kyllä yhä aivan kehällä, mikä on kenenkin möksä.No nyt viimeistään itse jokainen tietää kumpi on kummankin tönö. Äänestetääs nyt se voittoon kumpi ei yritä kerätä itselleen ääniä.
Vai testiikkelejä puristavat liian kireät farkut?Noi talotko ratkeaa vai rakennuttajien pankkitilit?
Mutta moderaattorit ei.Vai testiikkelejä puristavat liian kireät farkut?
-Se selviää huomenna.
Tee vaikka jotkut vaalialueet äänestykseen.Ei nyt sentään vielä, vaikka se saattaskin olla ainoa keino estää mua unohtamasta koko juttua. Pitää miettiä miten niistä sais mahdollisimman monimutkaset ja paljon purnausta aiheuttavat.