Tönöilykisa 2011

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Huom. kaikki kisaan osallistuvat!

Lähettäkää yksityisviesti minulle, ja lähetän teille sitten osallistumisohjeet paluupostina.

Ria

Jäässä
Ykkösprojektin vois esitellä vaikka heti, mikä ei tarkoita ettei sieltäkin helposti löytäs hiottavia yksityiskohtia, mutta toi projekti nro 2 :nope:. Sen kanssa tulee vielä kiire.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Aikataulusta vielä sen verran, että esittelykappaleet pitää olla minun sähkömostissani sunnuntain vaihtuessa maanantaiksi (kellonajaksi hyväksytään 2359, muttei 0000). Sähköpostin saat sitten minulta privalla.

Itse kisa alkaa noin Tuntemattoman jälkeen maanantaina iltapäivällä.

Ria

Jäässä
Huomasinpa sitten eilen illalla tehneeni ison virheen ja että muutamat muutkaan asiat ei suju niin helposti kun luulin. Olen nyt kuitenkin kursinut kasaan jotain. Meinasi vaan tulla paniikki. :rolleyes:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
On se kumma juttu, että ihan vaan huvikseen ja vapaaehtoisesti tehtävien juttujenkin pitää antaa mennä viime hetkille ennen kuin saa homman hoidettua valmiiksi :rolleyes:. Tullut tässä muutama tunti väkerrettyä ikkunoita, ovia ja muuta pientä. Sain sentään valmiiksi. Nyt vaan s-postittamaan Canukille.

Ria

Jäässä
Minä itseasiassa noitten yllämainittujen ongelmien lisäksi alunperin luulin, että tässä ois vielä huominen aikaa. :eek: Nyt mahtaa tulla hienot sepustukset, joista jää puolet pois, kun tähän aikaan silmät ristissä tönön viimeistelystä alkaa kirjottelemaan.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jaahas: Pyryf päätti sitten jättää osallistumisen väliin. :mad: Nooh, kyllä kai me kuudellakin työllä pärjäillään.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jaahas: Pyryf päätti sitten jättää osallistumisen väliin. :mad: Nooh, kyllä kai me kuudellakin työllä pärjäillään.
Niin minäkin päätin. Ja myös varmasti moni muu.

Ei tänä vuonna aikataulut antaneet mahdollisuutta.
Mä hogasin sen joskus muutama kuukausi takaperin. Pyryf hogasi sen komeesti maratonin lopussa stadionille tullessa.

Ei helvetti, käännyn tosta stadikan portilta suoraan kotiin, ei tässä ole aikaa hölkkäillä jotain maratoneja maaliin, kun on tässä nyt tähdellisempääkin mielen päällä.