Toinen Maailma

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ihan hyvät Ruupenit. :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
IceManFani sanoi:
Dodih nyt sitä sitten Laareni120 kirjoitteleekin uuden nimimerkin suojista! No, joo mennäänpäs asiaan: Hyvin sää vedät! Tää oli kyllä aika hyvä!
Heidi yrittää hämätä! Onnea "ekasta" postauksesta!

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Vellu sanoi:
Heidi yrittää hämätä! Onnea "ekasta" postauksesta!

Itse asiassa kyllä se ihan Laareni120 on joka tässä kirjoittelee nykyään tällä IceManFani nimellä :ahem: kattos nytkun Kimi menee Ferrarille niin pitäähän tässä nyt olla jotenkin parempi Kimi faniutta tarkottava nimimerkki kuin tuo vanha Laareni120 oli, kyllähän se tosin aika haikeata on jättää se nimimerkki pois käytöstä, mutta sille ei voi enää mitään.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jep, kunhan yritin vitsailla. Kyllä mä ton sun uhittelun nimmarin vaihdosta jo luin aiemmin.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
IceManFani sanoi:
Itse asiassa kyllä se ihan Laareni120 on joka tässä kirjoittelee nykyään tällä IceManFani nimellä :ahem: kattos nytkun Kimi menee Ferrarille niin pitäähän tässä nyt olla jotenkin parempi Kimi faniutta tarkottava nimimerkki kuin tuo vanha Laareni120 oli, kyllähän se tosin aika haikeata on jättää se nimimerkki pois käytöstä, mutta sille ei voi enää mitään.
Piti sitten ihan uus tunnus perustaa, ei riittänyt "display namen" vaihto? :thumbfh: :thumbfh: