Tommi Mäkinen sotkettu nettihuijaukseen!!

MaximumAttack

Active member
Liittynyt
27.1.2002
Viestit
34
Sijainti
Suomi !
Iltalehti 6/2/2003:

"Perinteistä pyramidihuijausta muistuttava laiton verkostomarkkinointibisnes leviää rajua vauhtia Suomessa. Internetiä hyväkseen käyttävään World Games Inc:iin yritetään hankkia jäseniä jopa kuuluisuuksien, esimerkiksi Tommi Mäkisen nimellä. Rallin nelinkertainen maailmanmestari ei ole todellisuudessa kuullutkaan WGI:stä.

- Kato perkele. Minä kuulen ekaa kertaa koko firmasta, ihmettelee ralliautoilun nelinkertainen maailmanmestari Tommi Mäkinen nimensä sotkemista hämärään pyramidibisnekseen.

Saamassamme tarjouskirjeessä mainitaan, että "Jyväskylästä mukana on esimerkiksi Tommi Mäkinen + kartturi (Kaj) Lindström?

- Ei... kato saakeli. Hurjaa hommaa. Mä en ole ihan oikeasti ikinä... mikä, WGI? Voi perkele. Kaikennäköisiä velmuja. Minä en tiedä koko hommasta, minulla ei ole mitään aavistusta tuollaisesta. Miten ne voi, mä en ymmärrä, miten ne voivat panna nimet. Ei pienintä aavistusta kerta kaikkiaan. Kuulostaa hölmölle. Kuinka ne voivat laittaa nimen tuolla lailla, voi perkele, Mäkinen sadattelee."

Huvittavia nuo Mäkisen kommentit :D

<small>[ 06-02-2003, 18:57: Message edited by: MaximumAttack ]</small>
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Hehheh..Hyvä että oli laittaneet nuo autenttiset kommentoinnit tuohon ihan kyllä Tommimaista kommentointia. :D
 

Jami

Well-known member
Liittynyt
5.10.2001
Viestit
294
Sijainti
Pohojanmaa
On kyllä hauskoja kommetteja. :D
Vaan eipä sitä pitkä ole kun tuota minullekin yritteen kaupata, tosin ei Tommin mukana ololla, vaan "loistavana mahdollisuutena tienata".

Arvatkaa vaan osallistuinko, no vastaan itse että en. idea
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Observer:
Hehheh..Hyvä että oli laittaneet nuo autenttiset kommentoinnit tuohon ihan kyllä Tommimaista kommentointia. :D
Varsinkin kun tuon tekstin pystyy lukemaan siten, että samalla ikäänkuin kuulee Mäkisen puhuvan tuon tekstin ja näkee mielessään miehen pää punaisena ja otsa kurtussa raapivan takaraivoaan :) .

Vaan eipä tuo yhtään mukava homma ole. Ja jos putiikki pyörittää itseään jostain pimennosta maapallon toiselta puolelta, niin vaikea tuolle välttämättä mitään tehdä :(.
 
Ylös