Late
Peugeot 205 T16
Sulla onkin sitte paljo matkaa kymppi tonniiMicael sanoi:Haa, ekä kymppi on rikottu!!!
Sulla onkin sitte paljo matkaa kymppi tonniiMicael sanoi:Haa, ekä kymppi on rikottu!!!
Kuinkas niin? Sieltähän se onnistuu nappia painamalla.Late sanoi:Vaikea lahjoittaa
ja mulla myösMicael sanoi:Mutta jokaisen postauksen jälkeen aina yks vähemmän.
Väittäisin, että mulla on eniten matkaa kymppi tonnii.:doubtful:Late sanoi:Sulla onkin sitte paljo matkaa kymppi tonnii
No kuinka voin lahjoittaa jos joudun ulos?Lintu sanoi:Kuinkas niin? Sieltähän se onnistuu nappia painamalla.
Mutta mullapa ei!Late sanoi:ja mulla myös
Koska lahjoitus ei onnistu olemalla sisällä. Pakko mennä ulos ensin.Late sanoi:No kuinka voin lahjoittaa jos joudun ulos?
Siltä näyttääAJ sanoi:Väittäisin, että mulla on eniten matkaa kymppi tonnii.:doubtful:
Miks ei onnistu sisällä? Miksi on pakko mennä ulos pakkaseen?Lintu sanoi:Koska lahjoitus ei onnistu olemalla sisällä. Pakko mennä ulos ensin.
Eihän kauppaanmenokaan onnistu sisällä. Eikä pankkiinmeno. Eikä töihinmeno. Eikä lahjoittaminen. Sitä paitsi nyt vaihtu sivukin.Late sanoi:Miks ei onnistu sisällä? Miksi on pakko mennä ulos pakkaseen?
ootki ainoa jolla on yli 20000. Ehkä mullakin, sitten joskusAJ sanoi:Väittäisin, että mulla on eniten matkaa kymppi tonnii.:doubtful:
Täh? Laskepa uudestaan.:thumbup:Micael sanoi:Vähemmän kuitenki kuin niillä jotka on vasta liittyneet forumille ja on vasta pari postausta.
Poistiko Micael viestinsä kun en näe sitä?AJ sanoi:Täh? Laskepa uudestaan.:thumbup:
Hyvä niinMicael sanoi:Joo, anteeksi, tuli erhe ja editoin sitä.