Ja samat tyypit hurraa?Jep jep. Eihän tossa ole kuin 40 donaa eroa. Ja se, että toinen juhlii ja toinen ei.
Ja samat tyypit hurraa?Jep jep. Eihän tossa ole kuin 40 donaa eroa. Ja se, että toinen juhlii ja toinen ei.
Moe menee muuten pian susta ohi viestimäärässä. Tiedox.Jep jep. Eihän tossa ole kuin 40 donaa eroa. Ja se, että toinen juhlii ja toinen ei.
Etenkin kun on epäselvää, onko hahmo postannut enemmän kirjaimia vai hymiöitä.Näitä välitonneja ei kannata niin kovin paukutella!
:ahem:Etenkin kun on epäselvää, onko hahmo postannut enemmän kirjaimia vai hymiöitä.
Nyt kannattaakin lopettaa kirjottelu tuolla nimimerkillä ja ottaa käyttöön pelkästään se toinen nimimerkkisi.Kohta paukkuu kymppitonnit. Moen mainitsema homo-raja
Ei minulla ole mitään kaksoisnikkiä! Oho! Väärä nimimerk..EIKU!!!1Nyt kannattaakin lopettaa kirjottelu tuolla nimimerkillä ja ottaa käyttöön pelkästään se toinen nimimerkkisi.
Montakos niitä nyt olikaanEi minulla ole mitään kaksoisnikkiä! Oho! Väärä nimimerk..EIKU!!!1
Kolme. Ornari nimierkki taitaa vaan olla telakalla:thumbfh:Montakos niitä nyt olikaan
Sullahan on niitä liian vähän seitsemään tonniin :thumbfh:Liian paljon viestejä 7 tonniin...
Mun tavoite on rikkoa OoPeen ennätys :ahem:Sullahan on niitä liian vähän seitsemään tonniin :thumbfh:
Kuuteen tonniin sun postausmäärä riittää ja jää hivenen ylikin.
Mulla puolestaan ei ole oikein mitään tavoitetta vaikka sigussa tekopyhästi muuta yritän väittää. Enpä aikoinaan arvannut, että edes toi tonni tulisi täyteen. Tää vapaa puoli on kyllä aikalailla edesauttanut viestien määrän kasvua.Mun tavoite on rikkoa OoPeen ennätys :ahem:
Mulla on taas toinen tilanne. Mä aattelin että olis jo mennyt 10 donaa rikki.Mulla puolestaan ei ole oikein mitään tavoitetta vaikka sigussa tekopyhästi muuta yritän väittää. Enpä aikoinaan arvannut, että edes toi tonni tulisi täyteen. Tää vapaa puoli on kyllä aikalailla edesauttanut viestien määrän kasvua.