Top 10

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Täällä vietin lapsuuteni kesät lähes kokonaisuudessaa. Tosin silloin oli vielä vanha puulaituri, jossa oli kybä. Sitten sahattiin 2.5m pois ja parin vuoden jälkeen vielä toiset 2.5m pois. Lopulta tilalle kyhättiin onneton uusi laituri, jossa ei ole kun kolmonen. Tuo Sääksjärvi on suuri lähde. Pohja näkyy, vaikka vettä on 3m. Suosittelen!

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
No mä oon itseasiassa penkonu näitä roskiksia jo kahdeksasta asti, mutta huomenta vaan!

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Mä olen käynyt tuolla katsomassa rallicross-kisoja, joskus kun...Eniten on jäänyt harmittamaan, kun en tiennyt mitään niistä omatoimikisoista, joita radalla ajettiin vielä 80-luvun puolivälin jälkeen. Olisi ollut kiva mennä kaksitonnisella välikopalla koittamaan :D . Kisat loppuivat radan tuhoamiseen, joka oli seurausta radalla sattuneesta kevytmoottoripyörähirvikolarista. Motoristi oli koomassa muutaman päivän ja onneksi selvisi. Rata ei selvinnyt - PRKL.

Kaktus

Well-known member
Hornish ja Cheever tulee ajamaan olympiasoihdun Indyn radan ympäri. :)

:p :p :p alkaaks pikkuhiljaa ärsyttää

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man

Martin Brundle johtaa, oikealla Jean Ragnotti, takavasemmalla on Kankkunen tunkemassa Kekeä kohti kaidetta!

Rallicrossissa jätkät otti kolmoisvoiton, Alen ykkönen, Keke toinen ja Kankkunen kolmas.

Ja olihan tuolla myös Mansell ja Alboreto, Ahvenistolla '86.

Kaktus

Well-known member

Iso hyppäys eteenpäin mutta nyt on epätoivoinen tilanne. Mulla ei taida taidot riittää tän kanssa. Tuonne taka-alalle pitäisi saada jotain maisemaa.. puita tai ihan mitä vaan, kunhan vaan jotain saisi sinne. Lisäksi tän osissa tekemisen kanssa on se ongelma, että värisävyt ja valaistus ei aina toimi yhdessä. Valaistuksen suunta sitäpaitsi muuttui alkuperäissuunnitelmasta joten auton heijastukset meni nyt ihan pilalle. Pitäisi vielä saada lopussa taivas heijastumaan auton pinnasta, joka ei ole ihan helppo tehdä. Sitten vielä toi tie. Se on ihan järkyttävä enkä tiedä mitä tehdä sille. Perspektiivit on aivan sekaisin ja kaikkea muuta kamalaa. Sitten tää kone meinaa kuolla kun se ei meinaa jaksaa pyörittää tuota failia, mutta kyllä tuo vielä tuosta... Anteeksi, tykkään tehdä taiteellisia raportteja kun olen pienestä pitäen saanut tehdä..

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Mä en ossoo piirtää mutta yritän parhaani mukaan tukkia tän topicin kuvilla!