Näyttääkö tuo eukko muiden mielestä kovin vanhalta? Ehkä Vettel tykkää MILFeistä:ahem:vettelin hanna prater:
Näyttääkö tuo eukko muiden mielestä kovin vanhalta? Ehkä Vettel tykkää MILFeistä:ahem:vettelin hanna prater:
Miten tuon näköisellä miehellä, ja niin edelleen..? Naiset vastatkoon.
<3 :ahem:
Grosjean kyllä näyttää jostakin huonosta komediasta karanneelta hahmolta.
Grosjean kyllä näyttää jostakin huonosta komediasta karanneelta hahmolta.
Grosjeanilla on käynyt kyllä hirveä munkki, kun on tollasen löytänyt rinnalleen. Kait se on sitä, että money talks!Miten tuon näköisellä miehellä, ja niin edelleen..? Naiset vastatkoon.
"Kääkkönää usiastikin tiäl?":ahem: Romainilla ollut varmaan kaikkien aikojen iskulause
Ei voi olla muuta kuin kateellinen, Romainilla on käynyt aivan tajuton flaksi! :ahem::ahem: Romainilla ollut varmaan kaikkien aikojen iskulause
Vaikea sanoa... Mulle tulee Grosjeanista mieleen se Serranon perheen yks näyttelijä, se Guillen kaveri millä on hassu ääni. Punaset posket ja vähän runoilijatyyppi. On kyllä kauniin naisen löytänytMiten tuon näköisellä miehellä, ja niin edelleen..? Naiset vastatkoon.
"Hei, olen F1-kuski":ahem: Romainilla ollut varmaan kaikkien aikojen iskulause
:ahem: Romainilla ollut varmaan kaikkien aikojen iskulause
Rakkaus ei katso ulkonäköä Meinaa naiset eivät niin katso ulkonäköä vaan luonetta ja tuo Grosjean vaikuttaa jostain syystä melkoiselta vitsin heittäjältä ja reilun hauskalta kaverilta. Eikä se Romain nyt niin kuvottavan näkönen minusta ainakaan ole tuossa ulkoilma kuvassa. Smokki kuvassakin semmoinen hauska ilme päällä vain.Miten tuon näköisellä miehellä, ja niin edelleen..? Naiset vastatkoon.
Kröhm! Tarkoitetaanko tässä "luonteella", sitä mikä löytyy yleensä povitaskusta?Meinaa naiset eivät niin katso ulkonäköä vaan luonetta
Riippuu ihmisestä. Tunnen muuan tyttelin joka on täysin malliainesta ja seurustelee aika paljolti Romainin kaltaisen miehen kanssa, mutta hän on hieman lihavampi. Mies on vain niin loistava puhumaan lipevästi ja hauskasti, että melkein kaikki naiset kiinnostuvat tästä. Eikä tällä siellä povitaskussa niin hirveästi sitä rahaa ole.Kröhm! Tarkoitetaanko tässä "luonteella", sitä mikä löytyy yleensä povitaskusta?
Mun mielestä toi Vettel näyttää kovin nuorelta, mutta sitä tässä vissiin hiukan ajettiinkin takaa.Näyttääkö tuo eukko muiden mielestä kovin vanhalta? Ehkä Vettel tykkää MILFeistä:ahem: