Älä ny unohda mitä Tsekki teki Naganossa. Pelkällä maalivahdilla voidaan voittaa kultaa!! Ja väliäkö sitä millä tyylillä voitot tulee kunhan tulee. :ahem:Jr- sanoi:Tälläsellä pelillä ei pitkälle pötkitä. :mad_old:
no, kyllä sitä kaksi peliä vielä edessä onVR sanoi:Tällä pelillä kyllä mennään laulukuoroon seuraavassa ottelussa.
Mutta on ne vaan aikas kovia tärkeissä peleissä, mutta Suomi tuli ja passitti USAn kotio.Sam sanoi:Eipä ne pahemmin näissä kisoissa voitoilla juhlineet.
No ovat ne jonkun verran, jos niillä 18 mitalia on.Sam sanoi:Eipä ne pahemmin näissä kisoissa voitoilla juhlineet.
Tähän viestiin sun avatar sopii kuin nenä naamaan :thumbup: :thumbup:Wilpuri sanoi:Centrebetilla oli kerroin 3.45 Yhdysvalloille. Tulihan sitä tietenkin pelattua kun noin kova kerroin oli ja ounastelut pohjilla, että helppo peli ei tule olemaan.
Pieleen meni vedon kannalta mutta eipä harmita että jokunen euro meni hukkaan.
Mistä USA:n jääkiekkojoukkue on kerännyt 18 mitalia?VR sanoi:No ovat ne jonkun verran, jos niillä 18 mitalia on.
juu ja meneekö hotellihuone paskaks???Micael sanoi:Mutta on ne vaan aikas kovia tärkeissä peleissä, mutta Suomi tuli ja passitti USAn kotio.
Tarkoitin Torinon vuoden 2006 kisojaVR sanoi:No ovat ne jonkun verran, jos niillä 18 mitalia on.
Että niinku Nykäset, vaiLaareni120 sanoi:juu ja meneekö hotellihuone paskaks???
OK, luulin, että Sam tarkoitti koko näitä olympialaisia (kaikkia lajeja).Bobakki sanoi:Mistä USA:n jääkiekkojoukkue on kerännyt 18 mitalia?
Ja minä nimenomaan lätkäjoukkuetta. Yksi voitto?VR sanoi:OK, luulin, että Sam tarkoitti koko näitä olympialaisia (kaikkia lajeja).
Onko näin? :nope: SUOMIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!VR sanoi:Näin on. :jaska:
Ainakun Suomi voittaa tärkeän pelin huippujoukkuetta vastaan alkaa tää vähättely. Nyt on kuitenkin maailmancupissa ja Olympialaisissa vedetty jenkkien dream-teamiä turpaan. :ahem: Kyllä ne jenkit oli aika kovalla ryhmällä tuolla kisoissa keskittyen vain tähän kuudenteen ja sitä seuraaviin peleihin.Sam sanoi:Ja minä nimenomaan lätkäjoukkuetta. Yksi voitto?
no just niin :ahem: :ahem: ja jostain olen kuullu että jossain turnauksessa kun jenkit putos puolivälierissä (yllätys yllätys!) niin meni yks kokonainen kerroksellinen hotellihuoneita paskaks televisiot lens ikkunoista jne jne...Micael sanoi:Että niinku Nykäset, vai