No nii... tässä mun kootut ajatukset GPL:n TotalRankista:
Plussat:
- mukavaa ajankulua
- paristakymmenestä radasta löytyy todella herkullisia mutkia
- parista radasta löytyy vähäpukeisia tyttöjä
- saa naisia paremmin baarista kun kertoo että on ajanu GPL:n TotalRankin :wink:
- heräsi ajatus, että joskus vielä mä teen radan jota hitaammatkin kuskit osaa ajaa heti alusta alkaen lujaa
- Totalrankista riittää vuosiksi tekemistä jos vain niin haluaa... siltikään se ei tuu koskaan valmiiksi kun jatkuvasti tehdään gepliin lisää ratoja
- saa mahdollisuuden auttaa jos joku etsii vaikeasti löytyvää rataa
- oppii ehkä ajamaan paremmin.. ainakin mulla täysjarrutus onnistuu paremmin tämän urakan jälkeen
- oppii myös ajamaan niin, että maltaa mielensä ja pystyy ajamaan jo tokalla kiekalla uudella radalla kohtuullisen ajan yrittämättä liikoja
- mukavaa touhua, kun tokalla kiekalla voi syntyä jopa uusi WR
- ainutlaatuinen saavutus jonka on vasta 10 ihmistä maapallolla ajanu.. niistä 40% on suomalaisia.. heh heh
Negat:
- autojen default-säädöt monesti pepusta
- mukana myös ratoja joita ei saa ilman Kanzon apua tai sitä maksullista ohjelmaa
- mukana myös surkeita ratoja
- muutama rata voi aiheuttaa CTD:n ja koneen tilttaamisen
- ratoja mukana tällä hetkellä 384 kpl ja lisää tulee kunnes GPL track database -sivusto alkaa taas toimimaan
- negatiivinen TotalRank on käsittääkseni vain märkä uni
- kun radat loppuvat ja saat TotalRankin valmiiksi, et varmasti lopeta siihen vaan aloitat kaiken alusta toisella automerkillä.
- kädet, niskat, hartit ja selkä voi kipeytyä jos ajaa 3-4 tuntia gepliä päivässä kuin mä tein just viikon aikana (edit: viikonloppuna roimasti enemmän kuin tuo 4 tuntia... en katsonu kelloa, joten en tiedä käytettyä aikaa)
- sähköä kului reilusti enemmän kuin normaalissa elämässä olisi menny
- maine kärsi pienen kolauksen kun mun TotalRankki olikin paljon huonompi kuin Kanzon rankki. :thumbup:
- radat ja replayt vie jonkun verran kiintolevy tilaa
- osa radoista pitää asentaa manuaalisesti, eli ei sisällä asennusohjelmaa
- osassa, varsinkin fantasy radoissa on ärsyttäviä mutkia.. aluksi mutka alkaa mahtavana nelosen nopeana mutkana joka vähitellen kiristyy kakkosen tai jopa ykkösen mutkaksi :yuck:
- muutamalla radalla eksyin totaallisesti... ajorata pitäis olla niin selkeä että sitä ei tarvi etsiä koirien ja kissojen kanssa
- Legion rata oli sellainen mitä olin joskus haaveillu tekeväni... eli GPL:n org. radoista koottu best of -rata.. noh, eipä tarvi sitkään enää itse tehdä.
- jos ratoihin tekemiseen käytetty aika olisi käytetty GPL2:n tekemiiseen.. niin GPL2 olisi nyt olemassa
Kiitos palautteista... nyt pitää taas keksiä jotain uutta tekemistä geplin kanssa, olisko se radan tekoa vai jopa videon vääntöä.. saa nyt kattoa mihin päädyn.