TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pohjatonta omenapiirakkaa. Tai no alla sokerivalkuaisvaahto, omenakuutiot siihen päälle, kanelia ja pinnalle mantelijauhekeltuaista ja voita. Pelkkää täytettä siis.

Pohjatonta omenapiirakkaa. Tai no alla sokerivalkuaisvaahto, omenakuutiot siihen päälle, kanelia ja pinnalle mantelijauhekeltuaista ja voita. Pelkkää täytettä siis.

Nojaa. Ainekset on vaan vähän eri järjestyksessä.

Itsellesi valaisinta?

Eikö otsalamppu ajaisi saman asian?

Isällä tuli WC:n valaisimeen vika että poltti sulakkeen aina kun pisti päälle.
Viidettä vuotta se siellä partaa ajo otsalamppu päässä.
Sitten kuvioon astui nainen ja kas: Eipä enää kelvannut tämä valaisinratkaisu.

Viidettä vuotta se siellä partaa ajo otsalamppu päässä.
Sitten kuvioon astui nainen ja kas: Eipä enää kelvannut tämä valaisinratkaisu.

Vitun naiset.

Itsehän poltan savukkeen.

:D :D :D :D :D EISSSAATANAAHH!! :D :D Meikältä irtoo taas!!! Kylläpä tulee hyvää läppää!!!!11 AIJAIJAI PISSA TULEE HOUSUUN!!11 :D :D

Komp. Eiku hetk...:doubtful:

Jos kirjoittaisin tähän tekeväni pääsiäislomalla kaksi vuotta keskeneräisenä lojuneen tuolin verhoilun loppuun, niin nousisikohan sen valmistumismahdollisuudet yhtään? Tuskin, mutta kokeillaan.

Totta puhuen. Minua on autettu projektissa. Mansikoita ja vaahtokarkkejakin on kulunut. Ei minun toimestani. Mutta kulunut on.

Totta puhuen. Minua on autettu projektissa. Mansikoita ja vaahtokarkkejakin on kulunut. Ei minun toimestani. Mutta kulunut on.
Tässä taannoin työporukan bileissä tuli muisteltua Samppanjaa ja vaahtokarkkeja. Tai siis minä ja aiemmalla vuosikymmenellä syntyneet muistelimme, toisella 80-lukulaisella työtoverilla ei ollut mitään havaintoa.

Pihanlaittovinkit olisivat tarpeen. Alla kuva nykytilasta.

Näytä liitetiedosto 21200

Kämppä on mallia vuokra, eikä luultavasti tule siinä enää ensi kesänä asuttua. Nyt kaivattaisiin siis ratkaisuja, jotka tekisivät alueesta jotenkin siedettävän jo tänä kesänä, eivätkä maksaisi maltaita (vaikka kaljamaltaita kaapissa onkin). Tällä hetkellä kasvusto on lähinnä vuohenputkea ja voikukkaa.

Myllään kaiken auki ja teen perunamaan? :dunno:

Aitoja kuulemma aletaan laittaa kondikseen...