Oli kyllä kaiken kaikkiaan pettymys. En nähnyt kuin vilauksen kypärästä ja takasiivestä, vaikka olin ns. kolmannella rivillä. Edessä jotain juopuneita ukkoja tappelemassa... :alppu: Kuulutukset kuuluivat todella nihkeästi eikä kukaan tiennyt mitä tapahtuu missä ja milloin. Ensi kerralla pitäisi pyytää jonkinlainen pääsymaksu, jolla voitaisiin kyhätä katsomoja ja edesauttaa kaiken maailman puliukkojen yms. tuloa paikalle. Ajatus oli hyvä, mutta kuten edellä mainittiin toteutus oli melko luokatonta. Onneksi puhelimeen sain jotain videontynkää...
Soneran jakamat korvatulpat olivat turhat. Ei ne äänet niin kovat olleet.
Kun olin siirtymässä kadun varteen etsimään paikkaa käveli Jarno n. viiden järkkärin takana kohti haastattelua. Yhtäkkiä yksi mies kadun varresta tarrasi ikäänkuin halaamaan Jarnoa ja samassa pari järjestysmiestä oli miehen kimpussa. Jarno itse oli tilanteesta aika hämillään...
Soneran jakamat korvatulpat olivat turhat. Ei ne äänet niin kovat olleet.
Kun olin siirtymässä kadun varteen etsimään paikkaa käveli Jarno n. viiden järkkärin takana kohti haastattelua. Yhtäkkiä yksi mies kadun varresta tarrasi ikäänkuin halaamaan Jarnoa ja samassa pari järjestysmiestä oli miehen kimpussa. Jarno itse oli tilanteesta aika hämillään...