Mclarenilla pyritään aina parhaaseen ja lähes jokaiselle kaudelle auto rakennetaan puhtaalta pöydältä. Tänä vuonna tosin suunnittelu lähti MP4-20 autosta, mutta silti uutta on 80-90 prossaa autosta. Tällaisessa ajattelussa pyritään maksimoimaan kehitys ja innovaatiot, eikä jämähdetä tiettyyn kaavaan, kuten niin monet tiimit tekevät. Kun auto luodaan lähes tyhjästä, on myös virheiden mahdollisuus suurempi kuin varman päälle pelatessa.
Mutta varman päälle pelatessa ei tule menestystä. Mclarenin tavalla toimia autossa on potentiaalia kehitykseen kauden mittaan huomattavasti enemmän.
Mclarenin motto voisi kuulua: Tärkeintä ei ole voitto, vaan ylivoimainen voitto!
Toyotan nostin juttuuni vain näpäyttääkseni joitakin täällä kirjoittelevia ihmisiä, jotka erehtyvät luulemaan Toyoa huipputiimiksi.
Edelleen,
ei suoraan verrannollista koska Toyo aloitti tyhjästä, mutta vertaapa silti Toyoa vaikkapa Renaultin taipaleeseen.
- 2002 mukaan ykkösiin omana tiiminään ja 2005 tuli jo mestaruus.
- Toyolla on hyvä ettei tuplabudjetti Relluun nähden