Balthazar
Luonnollisesti.
Mikä tekee tästä rakennuksesta tiettävästi ainutlaatuisen koko maailmassa? Kaikki keinot tiedon hankkimiseksi olkoon sallittuja ja ensimmäisenä oikein vastannut korjaa koko potin.
OIKEIN. Siinä missä muslimit ovat konvertoineet lukemattomia muiden uskontojen rakennuksia moskeijoiksi - lähtien jo pyhimmistä pyhimmästä, Kaaban temppelistä - on Luceran katedraali tiettävästi ainoa kirkko, joka oli alunperin moskeija.Ainoa moskeija maailmassa josta on tehty myöhemmin kirkko?
Itse asiassa sellainen näyttäis olevankin Cordobassa: Great Mosque of CórdobaNyt kun katoin WIkipedia-linkin, huomasin että se oli näemmä Italiasta! Olin kuvitellut Espanjaa jossa oli kalifaatti vaikka kuinka monta vuosisataa.
Ok, kiitos korjauksesta. Laitoinkin tuohon kysymykseen sanan tiettävästi, koska en ollut itsekään ihan varma. Täältä katsoin tuon muunnokset.Itse asiassa sellainen näyttäis olevankin Cordobassa: Great Mosque of Córdoba
Tiva taitaa mennä uusiksi.
Jumalauta että on muuten tiukkaan läänitetty maa tuo Portugali. Wikin linkistä kun katsoo karttaa niin huh huh. Taitaa olla monenmoista viskaalia joka nurkassa. Ei ole mikään ihme jos kaikki ei toimi täydellä tehokkuudella.Mértolasta, Portugalista löytyy myös kirkoksi muunnettu moskeija.
Portugalissa on 308 kuntaa. Eiköhän nuo ole niitä.Jumalauta että on muuten tiukkaan läänitetty maa tuo Portugali.
Niin. Ei olla vissiin kuultu kuntaliitoksista ollenkaan.Portugalissa on 308 kuntaa. Eiköhän nuo ole niitä.
Kartta esittää kuntajakoa. Kyllä Suomen kuntajako näyttää aika samanlaiselta, varsinkin Etelä-Suomen osalta.Jumalauta että on muuten tiukkaan läänitetty maa tuo Portugali. Wikin linkistä kun katsoo karttaa niin huh huh. Taitaa olla monenmoista viskaalia joka nurkassa. Ei ole mikään ihme jos kaikki ei toimi täydellä tehokkuudella.
Tämä selvä. Pahoittelut portugalilaisille turhasta äimistelystä.Kartta esittää kuntajakoa. Kyllä Suomen kuntajako näyttää aika samanlaiselta, varsinkin Etelä-Suomen osalta.
En usko, että ehtuivät pahoittaa mieltään.Tämä selvä. Pahoittelut portugalilaisille turhasta äimistelystä.