AJ
Well-known member
Jos kukaan ei saa selvää enemmistöä, pitää järjestää finaalin kakkoskierros, jossa mukana 2-5 eniten finaalin ensimmäisellä kierroksella ääniä saanutta. :thumbfh:
Njet, auf svenska only, mon ami.Mikä kisa tää on, saako äänestää suomenkielellä?
Oli kyllä sen verran tröpöilyä noissa äänissä, että joutaisivat itse finaaliin. Mut voishan tuosta vielä tehdä 1-1 pollin, niin ei jäis tilaa jaskaamiselle eikä spekuloinnille. Paitsi että se teki uuden pollin välttääkseen/saadakseen kunnian. Mietitään nyt.Jos kukaan ei saa selvää enemmistöä, pitää järjestää finaalin kakkoskierros, jossa mukana 2-5 eniten finaalin ensimmäisellä kierroksella ääniä saanutta. :thumbfh:
Nej. Bara på svenska.Mikä kisa tää on, saako äänestää suomenkielellä?
Ach so. Ich bin so langsam.Njet, auf svenska only, mon ami.
Miks OP jäi viimeiseksi?1. Racer X
2. Robbie Fowler
3. Nopeahuoli
4. Jones
5. V10
6. Pohjan Akka
7. Amiraali
8. Esa
9. Honkala
10. Herr Lederhose
Laskeppa uudelleen.Miks OP jäi viimeiseksi?
Mäkeä?Laskeppa uudelleen.
Turha niitä on enää tässä vaiheessa laskeskella.Laskeppa uudelleen.
En ilmeisesti ymmärrä kirjoittamaani tai sitten pyryf ei ymmärrä lukemaansa.On näköjään sitten tuo jatkoaikaäänestyskin tröpötetty ja pistetty toikki lukkoon ennen aikojaan. Sikäli mikäli suljetun toikin polliin vielä voi vastata, homma siltä osin ok, mutta kun siihen ei voi laittaa "nosto"-viestejä se hautautuu tuonne kakkossivulle.
Alkoiko Zaikomilla puntti vipattaa, että hänestä ei tule/tulee vuoden tröpö vai miksi laitettiin lukkoon?
Kenkä hiertää? Hiekkaa pimpissä?En ilmeisesti ymmärrä kirjoittamaani tai sitten pyryf ei ymmärrä lukemaansa.
Se on tahallaan tröpötetty. Ja lähinnä ihmettelin, että mitähän herkkuja muka olen luvannut.Kenkä hiertää? Hiekkaa pimpissä?
Voivottelit kun nosto ei onnaa ja nyt se on nostettu.
Ps. Tröpökisa on yhdyssana.
Voi villasukka sentään. Leikitään vaikka, että luin rivien välistä enkä keksinyt sitä omasta päästäni.Se on tahallaan tröpötetty. Ja lähinnä ihmettelin, että mitähän herkkuja muka olen luvannut.![]()