"Trolleista"

• Viestiketjun aloittaja Ei tahdoton ihmisraunio
  • Aloituspäivämäärä

Ei tahdoton ihmisraunio

Guest
Voi Jeesus tätä meininkiä!!
Tulen uutena kasvona mukaan kuvioihin enkä tunnetusti ja tietenkään ole mikään insider-super asiantuntija kuten nämä sisäpiirin asiantuntjiat tuntuvat olevan, mutta osallistun kutienkin rohkeasti mukaan keskustelun joka on hyvä tapa ja ainoa sellainen, niin minut leimataan "trolliksi"!
Vitja!
Aika omituista etten sanos! :mad:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mikä on Trolli?

Onko se jonkin sortin pöhköpää?

GC Rabella

Well-known member
Sijainti
Pasila
Ei tahdoton ihmisraunio:
, mutta osallistun kutienkin rohkeasti mukaan keskustelun joka on hyvä tapa ja ainoa sellainen
Minua jäi vaivaamaan tuo "ainoa sellainen"-kohta. Tarkoitatko i) että keskusteluun osallistumattomuus ei ole hyvä tapa vai ii) sinulla ei ole muita tapoja kuin rohkea keskusteluun osallistuminen?

Jos tulkinta i) on oikea, olen kovin hämmentynyt. Onko tosiaan niin, että foorumin jäsenenä minun tulisi osallistua kaikkiin mahdollisiin toikkeihin rohkeasti vaikkei aiheisiin mitään fiksua sanottavaa olekaan?? :confused: (Tämä postaus esimerkkinä tulkinnan i) mukaisen ainoan hyvän tavan soveltamisesta)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tämä toikki viimeistään todistaa sinun olevan trolli.

Archie

Well-known member
Lukekaa f1 -palstaa, se on Jarno Trolli.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Trolli on kahvasta vedettävä matkalaukku jossa on pyörät.

Meidän 'kulkumulukkujen' työkalu maailmalla matkatessa doubtful

Ei tahdoton ihmisraunio

Guest
Voi helevata!!! Pojat hei! Tämä on ylläpito palsta - ei vapaa keskustelu. Se vapaa keskustelu on teidän läpän hetiioaanne varten ja ihan kiitettävästi sitä siellä onkin, olen kyll käynynnä vilikaisemassa sitä. Joten pidetään tää puoli puhtaana pökäleistä. Siis tämä ei saanut yhtään asiallista vastausta, haloo aikuiset miähet!

Ei tahdoton ihmisraunio

Guest
Enkä ole! Kävin juuri äsken "kätkölläni" ja join saatanallisen määrän Ed->energyjuomaa!

Joten pyyntösi on vähintänkin kohtuuton.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Koskas tämä tahdoton ihmisraunio oikein bannataan ?

Alkaisi olla aihetta. wink

Ei tahdoton ihmisraunio

Guest
wink
Eipä ole sen enempää aihetta kuin näille pienois terroristeille jotka eivät malta pitää nokkeluuttaan ilmeisesti juuri heitä varten valmistetulla alueella - vapaa keskustelussa. :confused:

Sitä paitsi olen nimen omaan EI TAHDTON. aluksi meiansin olla pelkkä tahdoton mutta itsetuntoni kohosi hetkisen ajaksi eli nimmarin rekisteröitymisen.