Trulliksen ytimekäs ja yleinen lepopeli

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Trulliksen ytimekäs, yleinen lepopeli. Valitse oikea vaihtoehto vähän kuten vakioveikkauksessa. Vain yksi vaihtoehto on oikein
Vastaukset mielellään valkoisella. Taas otin näemmä ison riskin. Kokeilen ja vieläkin olen hengissä. Ihme kyllä.

Aikarajaa ei ole. Ikuinen visa.

Kokeilkaa ihmeessä. Jos joku saa jokaisen kohdan oikein, voin nostaa maljan hänelle. ;)

1. Jonne Aaron on syntynyt
a) 1980
b) 1983
c) 1982

2. Saku Koivun piste-ennätys NHL:ssä on
a) 72
b) 75
c) 82

3. Teemu Selänne pelasi kaudella 1993-1994 Keith Tkachukin ja Alexei Zhamsonovin kanssa, mutta Temen kausi keskeytyi Temen osalta tammikuussa. Miksi Temen kausi keskeytyi?

a) Kyllästyi änärin dominointiin ja alkoi pelaamaan golfia.
b) Nilkka revähti
c) Akillejännes katkesi

4. Missä seuraavista leffoista Clint Eastwood ei ole näytellyt?

a) Tulilinjalla
b) 7 rohkeata miestä
c) Gran Torino

5. Ellie Goulding on minkä maan kansalainen?

a) Englantilainen
b) Yhdysvaltainen
c) Kanadalainen
 
Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Voittaja on se henkilö, joka on kerännyt eniten pisteitä. tmoi voitti ja täysin ansaitusti. Eniten pisteitä, joten ei ole sattumasta kyse, vaan parhaasta. Aika selvää.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tässä elämässä varmaa on se, että mikään ei ole varmaa. Ei edes foorumille kirjoitettu teksti.

Olisin toki voinut kirjoittaa ja kysyä, että haluaako kukaan veikata. Nooh, olihan tässä koko päivä aikaa, joten laitoin pelin siihen sitten.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Mahdoikko sä Trullinkaasu olla se ruutuhousuinen ja punapaitainen kaveri, joka eilen kartingia katsellessa naureskeli ittekseen sen tunnin verran mitä vierestä tilannetta seurasin, ja jos kyllä, niin miten sulla noin niinku muuten menee?
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mahdoikko sä Trullinkaasu olla se ruutuhousuinen ja punapaitainen kaveri, joka eilen kartingia katsellessa naureskeli ittekseen sen tunnin verran mitä vierestä tilannetta seurasin, ja jos kyllä, niin miten sulla noin niinku muuten menee?
En. Ei mulla mitään ruutu-shortseja ollut. Ja mulla menee hyvin. Kiitos kysymyksestä, jos se jotain muka kiinnostaa.
 
Ylös