TT-Trophy (Bahrain)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Sam sanoi:
Eikö tuota aikaeroa olisi voinut ottaa tilanteesta ennen kymmenen viimeisen pyörimistä radalla? Näin ollen ajan pitäisi olla vertailukelpoinen ilman turhaa kikkailua.
Tuotakin mahdollisuutta toki harkitsin, mutta päätin nyt kuitenkin katsoa miten tämä lähtee toimimaan näillä vanhoilla säännöillä.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Jos onnistuu koko kauden kestorivi, niin voin osallistua:

13. Heidfeld +1.500
9. Trulli
 

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
VJR sanoi:
Jos onnistuu koko kauden kestorivi, niin voin osallistua:

13. Heidfeld +1.500
9. Trulli
En mä jaksa enkä viitsi ryhtyä pohdiskelemaan jokaikisen viikonlopun jälkeen, oliko jollakulla kestoveikkauksia ja vielä erikseen kaivelemaan ja siirtelemään niitä veikkauksia vanhoista otsikoista vain sen vuoksi, että tämä nimenomainen joku on liian laiska itse hoitamaan veikkauksensa. Sorry, but no go!
 

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Kausi saatiin sitten käynnistymään ilman sen suurempia välikohtauksia. Sellaiseksihan ei McLarenin hajoamista harjoituksisa ole voitu enää pitkään aikaan laskea. Huhujen mukaan Bernie harkitsee vakavissaan kyseisen tapahtuman kirjaamista GP-viikonloppujen ohjelmalehtisiin eräänalisena standardihäppeninkinä.

Mitä muuten tähän uuteen aika-ajokäytäntöön tulee, niin pikkusen mua huolestuttaa tässä se tosiasia, että nykysäännöillähän lienee huomattavasti fiksumpaa jäädä sijalle 11. kuin sijalle 10. Noh, eiköhän tuokin jo ensikauteen mennessä muutu.

Mutta sitten tuloksiin:

Aika-ajojen 13. sijalle jäi David Coulthard ajalla, joka on 1.419 sekunttia hitaampi kuin Schumacher seniorin lataama viimeisen session pohja-aika. Davidia olivat veikanneet nimimerkit Laareni120, Tuck sekä lfb. 2 pistettä kullekin. Aikaeron veikkasi lähimmäksi Terho, piste siis hälle!

Sunnuntaisen kilpailussa nippanappa pistesijojen ulkopuolelle jätettiin Maranellon pyörivä brasilialaishärdelli Felipe Massa, jota olivat veikkailleet Simo, Observer, Bleu sekä OoPee. 2 Pistettä heille.

Pistetaulukko näyttää kauden ensimmäisen pyrähdyksen jälkeen seuraavanlaiselta:

1) Laareni120, Tuck, lfb, Simo, Observer, Bleu ja OoPee 2 pistettä
8) Terho 1 pistettä

Pisteitä tuli siis peräti 8 kisailijalle, ei lainkaan huono saavutus. Täysin yllättäen pistetaulukossa on suhteellisen tasaista eikä ratkaisevia irtiottoja ole vielä havaittavissa.

Itse veikkaussysteemi vaikuttaa suhtkoht toimivalta myös nykysääntöjen puitteissa, joten jatkamme samoilla säännöillä eteenpäin.

Viikon kuluttua sitten Malesiassa!
 
Ylös