TT-Trophy (Ranska 2008)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Sijainti
siel sun tääl
Ei se nyt tälläkään kertaa mennyt ihan niin kuin piti :doubtful: :jaska:

Tuloksiin:

13. lähtöruutuun pudotettiin Kanadan törmäilyjen seurauksena, kiitoksia vaan TT-Trophy-säätiönkin puolesta, Hamilton, jonka aikaero Kimiin oli 0,244 sekunttia, luonnollisesti Kimin hyväksi (eli taas kerran plus). Hamiltonia olivat veikanneet Juppi, jps, Nick, Lancer sekä Bleu, kullekin 2 pistettä. Aikaerosta piste Jupille.

Kilpailun 9. sijalle jäi Coulthard, jota olivat veikanneet .... :eek!: :eek!: :eek!: JUPPI, jps, OoPee, Nick, kouvotsvoni, jupla, butt0n1 sekä Lancer.

Pistetilanne Ranskan jälkeen:
1) Juppi 10 pistettä
2) jusban 9 pistettä
3) Polle, Lancer ja OoPee 8 pistettä
6) jps ja Bleu 6 pistettä
8) Jacques, Vice, Balhazar, Lancer, RPhoenix ja Albert Oil, WebSlave, Nick ja jupla 4 pistettä
17) forti, kouvotsvoni ja butt0n1 3 pistettä
20) Vellu, burb, Kasero, Zaikom, GeGe ja Lisko 2 pistettä
26) GC Rabella ja Trullinkaasu 1 piste

Sillälailla! Juppi tuli ja vei, mikäli oikein muistan, TT-Trophyn historian ensimmäisen täyskäden himaan :) Viisi pistettä, joka siis on maksimimäärä, jonka yhdellä kierroksella voi saavuttaa ja samalla koko porukan kärkeen :eek!: Pisteitä kalasteltiin muutenkin roimasti, neljän pisteen miehiäkin riitti useampia ja näinollen pistetaulukossa riitti kuhinaa kuin Stockan hulluilla päivillä. Tsekatkaa nyt vielä itse pisteenne, toivon mukaan kaikki meni jotakuinkin oikein eikä jäljelle jäänyt "tuplia" :eek:

Loppuun vielä aploodit nimimerkille Juppi. Läpyläpy! :ahem:

Katsastamme veikkauskuntomme seuraavan kerran Britteinsaarilla.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Mun mielestä mulla on liian vähän pisteitä, mutta se johtuu varmaan siitä ettei ne kuskit aja niinkuin mä veikkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pojoja\o/ Vettelistä olisin saanut pisteitä, kun oli 13. nopein aika-ajoissa jos ja jos ja jos ei olisi tullut rangaistuksia.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kummassakin pääveikkauksessa (72 & tämä) pois kärki paikalta! Voi kurjuuden kurjuus! Juoksen suohon.

Juppi

Well-known member
Sijainti
Jkl
Ohoh :eek!:

Meni sentään yksi veikkaus kutakuinkin nappiin tuur.. asiantuntemuksella.