TT-Trophy (Unkari)

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Lasketaanko muuten tuo aika-ero 1-->13 Alonson vai Hamiltonin ajasta? Jos oikein olen tulkinnut kauden aloituspostauksessa olleita sääntöjä, niin Hamiltonin ajasta, kun kerran Alonsoa rangaistiin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Vellu sanoi:
Lasketaanko muuten tuo aika-ero 1-->13 Alonson vai Hamiltonin ajasta? Jos oikein olen tulkinnut kauden aloituspostauksessa olleita sääntöjä, niin Hamiltonin ajasta, kun kerran Alonsoa rangaistiin.
Juu. Hämiksen aika-ero -->13.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vellu sanoi:
saakelin jupla..

T. Nimimerkki Jusban
Mitä!? Vietiinkö hallitsevalta mestarilta pisteitä vääryydellä?

t. nimim. Kaikk´ veikkaukset männöö vituix
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
jupla sanoi:
Mitä!? Vietiinkö hallitsevalta mestarilta pisteitä vääryydellä?

t. nimim. Kaikk´ veikkaukset männöö vituix
joo, jusbanilla ja mulla oli nähdäkseni hyvä kakkostila aikaerossa, mutta alonson tötöily vei meidät entistä kauemmaksi pisteistä. Ja sut kanssa
 

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Lopettaaksemme kaikenmoisen turhanpäiväisen spekuloinnin, laskemme pisteet :doubtful:

Aika-ajoissahan kävi sitten niin, että 13. lähtöruutuun oli jo löytänyt paikkansa Alexander Wurz, mutta rangaistuksen myötä sinne löysikin tiensä Fisichella. Fisico oli aika-ajoissa 1,298 sekunttia paalupaikan Alonson rangaistuksen myötä itselleen hankkinutta Hamiltonia hitaampi.

Fisichellaa ei ollut kukaan veikannut :rolleyes: Aikaerosta piste jps:lle.

Kilpailun 9. sijalle jäi Mark Webber, jota olivat veikanneet WebSlave sekä RPhoenix, kummallekin 2 pistettä.

Pistetilanne Unkarin jälkeen:
1) R.Rosset 7 pistettä
2) GC Rabella, Bleu ja jusban 6 pistettä
5) Kasero 5 pistettä
6) kristian.s, Niksi, WebSlave ja RPhoenix 4 pistettä
10) jps 3 pistettä
11) McHaka, JuuZa, jupla, Vellu, GeGe ja Lisko 2 pistettä
17) OoPee 1 pistettä

Kärjen suhteen ei siis tapahtunut minkäänlaisia muutoksia, mutta keskikastissa oli pientä kuhinaa. F1-Sirkus vetäytyy kolmen viikon kesälomalle ja näinollen veikkauksemmekin, ylläriylläri, pitää taukoa. Tapaamme jälleen Turkissa.
 
Ylös