Tuhertelupolli

Oletko tuherrellut julkista omaisuutta tai julkisia paikkoja?

• Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Oletko tuherrellut julkista omaisuutta?
Joo.
Töhertelyvelvollisuuksieni saaliiksi on joutunut useampia julkiseksi omaisuudeksi luettavia kohteita.

Koulun liitutaulu lienee julkista omaisuutta, samoin päiväkodin ja koulun piirustuspaperit. Myöskään opinahjojeni piirtoheitinkalvot eivät ole täysin säästyneet tuherteluiltani, ei myöskään rättikässän kaava-arkit!
Olen myös vuonna 1990 tuhertanut Hämeenlinnan teknillisen koulun sisäseiniä remonttimaalilla useampia satoja neliöitä.
Muistutan myös, että Martinlaakson ja Tapiolan uimahallien sekä Aarnivalkean koulun rakenteissa on merkintätussilla/liidulla ja spraylla tekemiäni tuhruja.
Yksi vanhoillisesti ajatteleville rankimmista tuhrimistani julkiskohteista lienee Klaukkalan kirkko. Näkyvä kohde on myös Heinolassa Tähtiniemen silta. Hyvällä ei varmasti katsota myöskään sitä, että olen piirtänyt spraylla asfalttiin katkoviivoja useamman julkisen rakennuksen tontilla, vapauttaen spraypullotolkulla ponnekaasuja ilmakehään.

Näiden joidenkin julkiskohteiden lisäksi meriitteihini kuuluu kymmeniä ei-julkisia kohteita, joissa olen töhertelyvelvoitteitani lähes pyytettömästi toteuttanut.

Antakaa anteeksi, mulla on ollu joskus rankkaa.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
PuoliPöhkö vois tuherrella seuraavaksi Venttis-otsikkoon.