Itselleni ei kyllä tule mieleen kuin yksi varsinainen ja todellinen konerikko molemmille...Irwin sanoi:Tuossa laskeskelin että Ferrariltahan on hajonnut tämän kauden kisaviikonloppujen aikana neljä moottoria. Renaultilta tainnut hajota kerran?
Näin mäkin sen näkisin. Saa nähdä sitten mitkä on voimasuhteet ensi kaudella. Toivottavasti nämä tän hetken ongelmat on vaan se tilastollinen välttämättömyys.:wink:Ghost_Glove sanoi:Renulla ne kaikista kestävimmät moottorit on ollut tänä ja viime vuonna. Mutta ehkä eivät muuten parhaat koneet, hyvät kuitenkin.
Yleisestihän renun autoa taidetaan tänäkin vuonna pitää kokolailla ehkä parhaana, joten ehkä ferrarin tarvii vähän konetta sit kiusata enämpi tasottaakseen ton eron...
Pahalta näytti Schumilla Fisichellan ohituksen jälkeen, moottori rupesi jälleen nikottelemaan...Miss Piggy sanoi:Saa nähdä sitten mitkä on voimasuhteet ensi kaudella. Toivottavasti nämä tän hetken ongelmat on vaan se tilastollinen välttämättömyys.:wink:
Tarkoitatko Schumin vasenta takamoottoria, joka puhkesi ohituksen aikana/jälkeen?Hermanni sanoi:Pahalta näytti Schumilla Fisichellan ohituksen jälkeen, moottori rupesi jälleen nikottelemaan...
En tiedä olitko jääkaapilla kenties silloin.....?Miguel sanoi:Tarkoitatko Schumin vasenta takamoottoria, joka puhkesi ohituksen aikana/jälkeen?
Jep, tuotahan tapahtui kahteen vaiheeseen, Fisicon ja Kimin perässä ajaessa.Hermanni sanoi:En tiedä olitko jääkaapilla kenties silloin.....?
Ei vaan kierroksella 58 (13 kierrosta ennen kisan loppumista) kun Schumi saavutti Fisichellan Ferrari hyytyi ja kone kävi todella huonosti (Ja Fisichella sai hyvän kaulan hengähtää hetkeksi), luulin jo että Schumi joutuu jättämään leikin kesken (Sen verta huonosti kone kävi).
Sitä (hyytymistä) kesti vielä kierroksen 59 jonka jälkeen auto pelasikikin loppuun asti ja Schumi sai Fisichellan uudelleen kiinni.
Loppu onkin jo historiaa.....
OK. Olin jääkaapilla, en muista tapausta kisasta.Hermanni sanoi:En tiedä olitko jääkaapilla kenties silloin.....?
Ei vaan kierroksella 58 (13 kierrosta ennen kisan loppumista) kun Schumi saavutti Fisichellan Ferrari hyytyi ja kone kävi todella huonosti (Ja Fisichella sai hyvän kaulan hengähtää hetkeksi), luulin jo että Schumi joutuu jättämään leikin kesken (Sen verta huonosti kone kävi).
Sitä (hyytymistä) kesti vielä kierroksen 59 jonka jälkeen auto pelasikikin loppuun asti ja Schumi sai Fisichellan uudelleen kiinni.
Loppu onkin jo historiaa.....
Meinaatko ettei muka Laarenillakaan?Metanolman sanoi:Mitä luultavammin ei ensi kautena näy hajoavia moottoreita:dunno:
Samalla kun tallit jättivät nuo luokituskappaleet, niin pistivät mukaan listan osista, joita haluavat vielä parannella.Metanolman sanoi:Kun Japanissa Sumin moottorista laukesivat venttiilit (näin muistelen) niin kuuluvatkohan ne osiin joita saa korjailla (suunnitella uudestaan) jos eivät kestä?
Kun säännöthän sallivat jonkinlaiset muutokset joihin koneen osiin, jolleivat kestä.
Mitä luultavammin ei ensi kautena näy hajoavia moottoreita:dunno:
forti sanoi:saattakohan martinellin vetäytymisellä olla merkitystä ferrareiden ensi kauden moottorien luotettavuuteen (vaikka onhan ne moottorit käytännössä tämänkautisia)
Olisin yllättynyt, mikäli vaikuttaisi. Ferrarin laaduntarkkailu vaikuttaa olevan tosi korkealla tasolla, eikä siihen johtohahmon vaihtuminen vaikuta. Suunnittelutyö taas taitaa olla suurimmilta osin tehty vuoteen 2011 asti.forti sanoi:saattakohan martinellin vetäytymisellä olla merkitystä ferrareiden ensi kauden moottorien luotettavuuteen (vaikka onhan ne moottorit käytännössä tämänkautisia)