Zervuska Haidis
Well-known member
Mutta suomalainen ei nurise.Ongelmia saattaa tulla myös grillin sytyttämisen kanssa, kun happikin on kiinteässä olomuodossa.
Mutta suomalainen ei nurise.Ongelmia saattaa tulla myös grillin sytyttämisen kanssa, kun happikin on kiinteässä olomuodossa.
Joo, olis tosi mageeta päästä taas terdelle istumaan shortsit jalassa ja reiskat päässäTulis vaan, sitähän tässä on viimevuoden elokuusta asti taas odotettu.
Oletan, että postaus on pääasiassa, tai ainakin osin ironinen? Mikäli nuo slangi-/nuorisosanat oikein ymmärsin, niin ko. asia ei ole mulle sellainen, jota vapaailtoinani tai viikonloppuisin mielelläni harrastaisin.Joo, olis tosi mageeta päästä taas terdelle istumaan shortsit jalassa ja reiskat päässä![]()
Reiskat.Joo, olis tosi mageeta päästä taas terdelle istumaan shortsit jalassa ja reiskat päässä![]()
Ei lainkaan. Mulla itsellä henkilökohtaisesti lisäboonuksena tulee se, että kaiken muun mainitsemani lisäksi voin laittaa hihattoman paidan päälleni ja esitellä treenattua kroppaani kiimaisille naisille :thumbup:Oletan, että postaus on pääasiassa, tai ainakin osin ironinen?
Sama. Ja neonkeltainen vyölaukku kruunaa rantaleijona-lookkini.Ei lainkaan. Mulla itsellä henkilökohtaisesti lisäboonuksena tulee se, että kaiken muun mainitsemani lisäksi voin laittaa hihattoman paidan päälleni ja esitellä treenattua kroppaani kiimaisille naisille :thumbup:
Sama :thumbup:Sama. Ja neonkeltainen vyölaukku kruunaa rantaleijona-lookkini.
Parhain on sellainen napapaidan alta pilkottava vyölaukku elävästä aineksesta. Sellainen rasvattoman maidon värinen.Sama. Ja neonkeltainen vyölaukku kruunaa rantaleijona-lookkini.
*perustaa*Epäilen, että juuri tuon esitteyyn Törnikin esiintymishalunsa perustaa.
... ja esitellä treenattua kroppaani kiimaisille naisille :thumbup:
Kaapista ulos saranat paukkuen?Mä olen muuten nainen :alppu:
No, pikkuvikoja. Ja sitäpaitsi tykkään paljon enemmän vähäpukeisesta naisen yläkropasta kuin miehen vastaavasta :thumbup:Kaapista ulos saranat paukkuen?