Tulokset ja kommentit: KKWCS 2016, 5. kilpailu, Turku Karting

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
346
Koodi:
harkat          Aika    #   Ajoryhmä   [u]AIKA-AJOT[/u]       Aika    #   Ajoryhmä

 1. ir1         44,08   4   1           1. ir1         44,31   3   1
 2. kitten      44,30  10   2           2. kitten      44,39   7   2
 3. Nasty Boy   44,38   7   2           3. Haikki      44,46   7   1
 4. Haikki      44,43   3   1           4. Nasty Boy   44,48   3   2
 5. Jatenski    44,60   4   2           5. Cmoney      44,49   4   1
 6. WoPe        44,74   1   1           6. 4stroke     44,66  10   2
 7. Cmoney      44,80   6   1           7. WoPe        44,76   5   1
 8. 4stroke     45,12   8   2           8. wilpe       44,95   6   2
 9. piloto      45,21  10   1           9. piloto      45,04  10   1
10. Dominic     45,44   8   1          10. Jatenski    45,14   5   2
11. Kari M      45,85   9   1          11. Williams-   45,17   8   1
12. Williams-   46,20   5   1          12. Tarzi       45,65   4   2
13. wilpe       46,27   1   2          13. Kari M      46,11   1   1
14. Tarzi       46,45   6   2          14. Dominic     46,66   9   1
15. minde       50,54   9   2          15. minde       47,66   1   2
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. Haikki       14krs   44,410   6  50
 2. kitten       +0,03   44,599   7  42
 3. ir1          +0,16   [b]44,287[/b]   4  37
 4. Nasty Boy    +9,19   45,054   9  32
 5. WoPe         +9,29   45,016   1  29
 6. Cmoney       +9,96   45,161  10  26
 7. Jatenski    +10,28   44,828   2  25
 8. 4stroke     +13,52   44,964   5  22
 9. Kari M      +14,03   44,942  11  20
10. wilpe       +15,32   44,640   8  18
B:
    Jatenski     14krs   [b]45,067[/b]   7
    Kari M      +12,72   45,564   6
11. piloto      +15,25   45,847   9  16
12. Tarzi       +15,56   45,483  10  14
13. Dominic     +23,77   46,414   1  12
14. minde       +32,26   46,676   5  10
15. Williams-    -1krs   45,680   8   9
Päivän nopein kaikilta:
44,08 ir1
44,30 kitten
44,38 Nasty Boy
44,41 Haikki
44,49 Cmoney
44,60 Jatenski
44,64 wilpe
44,66 4stroke
44,74 WoPe
44,94 Kari M
45,04 piloto
45,17 Williams-
45,44 Dominic
45,48 Tarzi
46,67 minde

"15krs kisat" oli 14, kun ajanotto laski lämppärikiekan mukaan jolloin henkilökunta pystyi keskittymään 100% kilpailuun lähettämiseen (saatiin silti harkat :thumbup:)

Kierros kierrokselta:

B:
LÄHTÖ (ajanottolinjalle ehditty ruuduista hetki kiihdyttää)
jat
pil +0,17
wil +0,47 (Wilzku arvioitu, kun autovian takia jäi kierroksen, lähdössä piloton ja Tarzin väliin vaan ja siitä -> kierrosaikojen mukaan)
tar +0,58
kar +0,79
min +1,30
dom +1,58

1.
jat 46,26
pil +1,52 47,61
tar +2,14 47,82
kar +2,65 48,12
wil +3,43 49,22
dom +3,84 48,52
min +5,02 49,98

2.
jat 45,26
pil +3,60 47,34
tar +3,85 46,97
kar +4,07 46,68
wil +4,46 46,29
dom +4,99 46,41
min +7,63 47,87

3.
jat 45,08
pil +5,16 46,64
kar +5,53 46,54
wil +6,43 47,05
dom +7,48 47,57
tar +7,55 48,78
min +9,58 47,03

4.
jat 45,07
kar +6,66 46,20
pil +6,99 46,90
wil +7,21 45,85
tar +8,90 46,42
dom +9,13 46,72
min +11,59 47,08

5.
jat 45,33
kar +7,44 46,11
pil +8,09 46,43
wil +8,36 46,48
tar +9,62 46,05
dom +10,25 46,45
min +13,60 47,34

6.
jat 45,23
kar +7,83 45,62
pil +8,72 45,86
wil +9,02 45,89
tar +10,60 46,21
dom +11,68 46,66
min +15,04 46,67

7.
jat 45,47
kar +8,13 45,77
pil +9,09 45,84
wil +9,23 45,68
tar +11,08 45,95
dom +12,89 46,68
min +17,09 47,52

8.
jat 45,19
kar +8,59 45,65
pil +9,90 46,00
wil +10,05 46,01
tar +11,98 46,09
dom +14,29 46,59
min +19,22 47,32

9.
jat 45,37
kar +8,78 45,56
pil + 10,52 45,99
tar +12,65 46,04
dom +15,94 47,02
min +21,14 47,29
wil +76,61 111,93

10.
jat 45,66
kar +8,93 45,81
pil +11,12 46,26
tar +12,91 45,92
dom +17,11 46,83
min +22,93 47,45
wil +77,79 46,84

11.
jat 45,15
kar +9,99 46,21
pil +12,31 46,34
tar +13,67 45,91
dom +18,79 46,83
min +25,24 47,46
wil +78,82 46,18

12.
jat 45,20
kar +10,76 45,97
pil +13,20 46,09
tar +13,95 45,48
dom +20,51 46,92
min +27,83 47,79
wil +79,48 45,86

13.
jat 45,17
kar +11,62 46,03
pil +13,95 45,92
tar +14,73 45,95
dom +21,99 46,65
min +30,42 47,76
wil +80,36 46,05

14.
jat 45,06
kar +12,72 46,16
pil +15,25 46,36
tar +15,56 45,89
dom +23,77 46,84
min +32,26 46,90

----------------

A:
LÄHTÖ
kit
ir1 +0,18
hai +0,41
nas +0,61
cmo +1,14
4st +1,14
wop +1,49
jat +1,70
wil +1,72
kar +1,75

1.
kit 45,93
ir1 +1,16 46,91
hai +1,48 47,00
nas +1,53 46,85
cmo +1,99 46,78
wop +2,80 47,24
wil +2,90 47,11
4st +3,06 47,85
jat +3,16 47,39
kar +3,42 47,60

2.
kit 44,73
ir1 +1,31 44,88
hai +1,77 45,02
nas +2,69 45,89
cmo +3,00 45,74
wop +3,63 45,56
wil +4,94 46,77
4st +5,09 46,76
kar +5,55 46,86
jat +5,71 47,28

3.
kit 44,59
hai +2,15 44,97
ir1 +2,31 45,59
nas +3,48 45,38
cmo +3,93 45,52
wop +4,05 45,01
wil +5,38 45,03
4st +6,05 45,55
jat +6,99 45,87
kar +7,15 46,19

4.
kit 44,73
ir1 +2,49 44,91
hai +2,72 45,30
nas +3,93 45,18
wop +4,41 45,09
cmo +4,80 45,60
wil +5,38 44,73
4st +6,98 45,66
jat +7,39 45,13
kar +7,79 45,37

5.
kit 44,74
ir1 +2,53 44,78
hai +2,77 44,79
nas +4,24 45,05
wop +4,78 45,11
wil +5,28 44,64
cmo +5,50 45,44
4st +8,21 45,97
jat +8,45 45,80
kar +8,75 45,70

6.
kit 44,79
ir1 +2,10 44,36
hai +2,60 44,62
nas +4,80 45,35
wop +5,13 45,14
wil +5,31 44,82
cmo +5,97 45,26
4st +9,36 45,94
jat +9,41 45,75
kar +9,53 45,57

7.
kit 44,65
ir1 +1,98 44,53
hai +2,43 44,48
nas +5,47 45,32
wop +5,87 45,39
cmo +7,70 46,38
jat +10,19 45,43
4st +10,51 45,80
kar +11,58 46,70
wil +14,30 53,64

8.
kit 44,86
ir1 +1,40 44,28
hai +2,13 44,56
nas +5,73 45,12
wop +6,19 45,18
cmo +8,05 45,21
jat +10,28 44,95
4st +11,31 45,66
kar +11,67 44,95
wil +14,79 45,35

9.
kit 44,69
ir1 +1,17 44,46
hai +1,98 44,54
nas +6,41 45,37
wop +6,68 45,18
cmo +8,65 45,29
jat +10,59 45,00
4st +11,58 44,96
kar +12,15 45,17
wil +15,04 44,94

10.
kit 44,66
ir1 +0,86 44,35
hai +1,74 44,42
nas +7,26 45,51
wop +7,59 45,57
cmo +9,17 45,18
jat +11,10 45,17
4st +12,21 45,29
kar +12,43 44,94
wil +15,51 45,13

11.
kit 44,85
ir1 +0,84 44,83
hai +1,66 44,77
nas +7,74 45,33
wop +8,05 45,31
cmo +9,66 45,34
jat +11,24 44,99
4st +12,79 45,43
kar +13,21 45,63
wil +15,88 45,22

12.
kit 44,82
ir1 +0,45 44,43
hai +1,37 44,53
nas +8,30 45,38
wop +8,65 45,42
cmo +10,22 45,38
jat +11,24 44,82
4st +13,63 45,66
kar +14,03 45,64
wil +16,20 45,14

13.
kit 44,87
ir1 +0,11 44,53
hai +0,91 44,41
nas +9,05 45,62
wop +9,27 45,49
cmo +10,51 45,16
jat +11,33 44,96
4st +14,13 45,37
kar +14,71 45,55
wil +16,57 45,24

14.
hai 45,21
kit +0,03 46,15
ir1 +0,16 46,17
nas +9,19 46,26
wop +9,29 46,14
cmo +9,96 45,57
jat +10,28 45,07
4st +13,52 45,51
kar +14,03 45,44
wil +15,32 44,87
 
Viimeksi muokattu:

kitten

Member
Liittynyt
11.4.2016
Viestit
12
Sidukalla pettymysten yli. Ei muu auta. Ihmettelette tietty, mutta sain niille hakijan. Silirimpsis vaan.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Jäikö joltain punainen ajohanska radalle?
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Lienee minun hanska. Onnistuin hukkaamaan kisan jälkeen sen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Lienee minun hanska. Onnistuin hukkaamaan kisan jälkeen sen.
Pyrin tuomaan Lavintoon.

Kisaraporttia:
Ensin
aamu10 jälkeen lastaamaan isoja lätäköitä pois radalta joka ehtikin sitten kuivua. Aurinkoa ja tuulta, parasta kuivattamaan.

Harkat #6
Saatiin mukavasti taas harkkaerä. Auto tuntui ookoolta ja tuloskin ihan hyvä.

Aika-ajo #4
Tämä vaikutti huippuautolta ja tuloskin jopa lähellä kärkeä. Haikin ja ir1:n kanssa sai vertailla pitkään vauhtia radalla.

A-finaali #10
Arvelin taas putoavani lähdössä perinteiset muutaman sijan, mutta jo varikolta tuntui paikaltaanlähtiessä olevan paras tähän asti. Startissa stroke takaviistosta lähti vain vähän paremmin, olimme maalilinjalla näköjään sadasosalleen samaanaikaan, ja ekaan mutkaan tullessakin olin vasta puolisen autonmittaa perässä, jolloin sisäkurvin turvin pystyin pitämään sijani. Nastyn sain aina mutkissa kiinni, kun liukasteli #9llään edessä, mutta vähänajan päästä kiihdyttelivät WoPe ja wilpe väliin. Jälkimmäinen kuitenkin spinnasi kummun jälkeen pitkässä tiukkenevassa vasurissa, jouduin hätäjarruttamaan, ja kiertämään ulkokautta ohi. Eroa Nastyyn-WoPeen tuli pari sekuntia mutta onneksi Jatenskikin oli takana jonkun matkan päässä. Loppukisan sitten painoin minkä pääsin, pikkuhiljaa saavutin, kuten Jatenskikin meikäläistä. Juuri kun aloimme olla neljän nipussa, ruutulippu heilahtikin.
Olin 10 auton a-finaalin kuudes (ja lähietäisyydellä nelossija-fightingissa), vaikka kierrosajoissa hitain. Meni harvinaisen hyvin tuloksen puolesta siis.
Näin myös viimeisellä kiekalla kittenin hyökkäyksen ir1-ohitukseen, ja kuinka mutkan jälkeen Haikki pääsi ohituspaikoille molemmista. Sarjan historian pienin voittomarginaali taisi olla siinä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Heh, kitten. Ensin vorssa ja viimeinen kierros. Nyt Turkku ja viimeinen kierros. Mites mahtaa hänen omat kierrokset?

No niin, se siitä sitten.

#4, #8

#2, #3, #6, #7, #10?

Ja sitten ne mitä ei kellekkään soisi

#1, #5, #9

Ollaanko samaa mieltä?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Heh, kitten. Ensin vorssa ja viimeinen kierros. Nyt Turkku ja viimeinen kierros. Mites mahtaa hänen omat kierrokset?

No niin, se siitä sitten.

#4, #8

#2, #3, #6, #7, #10?

Ja sitten ne mitä ei kellekkään soisi

#1, #5, #9

Ollaanko samaa mieltä?
#11 on kanssa kuulemma ihan kärkiauto. Hyvin Kari sillä menikin.
#9 liukkaana ehkäpä hitain ja luulisin kaikkien autojen olleen 6-7 kympän sisällä. Kenties. Tietty tällä porukalla sekin ratkaisee paljon...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Heh, kitten. Ensin vorssa ja viimeinen kierros. Nyt Turkku ja viimeinen kierros. Mites mahtaa hänen omat kierrokset?

No niin, se siitä sitten.

#4, #8

#2, #3, #6, #7, #10?

Ja sitten ne mitä ei kellekkään soisi

#1, #5, #9

Ollaanko samaa mieltä?
Itte ajoin #8, #1 ja #9. Tässä myös järjestys nopeimmasta hitaimpaan. Näiden läskien kanssa ei nuo jälimmäiset autot paljoa mahdollisuuksia enää jättäneet Harjoittelulla olisi ehkä puolisen sekuntia viilannut pois ajasta.

Ehkä joskus taas - jossain.
 

minde

New member
Liittynyt
16.7.2016
Viestit
1
mä ajoin just #9 #1 ja #5 ja toi #9 oli kyl huonoin :D
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Joo autot #1 #5 #1 tuli koluttua, ehken vain painanut kaasua tarpeeksi pohjaan suorilla. Silti tyytyväinen hyvään kisailuun a-finaalissa. Lähtöhässäkkä ja ekat kierrokset oli hauskaa ja loppu mentiin taas Nastyn kanssa taistellen, nyt ero oli maalissa enään puolet autosta =) Oishan se kiva ollu parhaalla autolla tietää oma aika, ehkä toisten sitte.
 

ir1

Active member
Liittynyt
27.2.2016
Viestit
42
Sijainti
Espoo
Harkat #4:lla ja aika-ajo #3:lla meni hyvin. #4:lla vielä A-finaaliin että olisiko voinut paremmin mennä mutta pilalle meni viimeisessä mutkassa. Harjoitus kisaa edeltävällä viikolla tuli kuitenkin tarpeeseen kun sen verran harvoin käyn radalla ajamassa. Arpaonnesta kiinni autojenkin suhteen että henkseleitä en paukuttelisi. Hauskaa oli, kiitos Cmoneylle järjestämisestä.
 

kitten

Member
Liittynyt
11.4.2016
Viestit
12
Sori. Tän piti olla tyttöjen kisa, mutta minkäs luonnolleen voi? Ainoa paikka enää iskeä.

Uskaltaako Lavintoon edes lähteä, vai kuolenko mä?
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Harjoitukset meni vielä vähän hakemiseksi. Ajolinjat ja jarrupaikat hakusessa. Olin täällä viime vuonna ajanut, mutta silti meni hakemiseksi. Aika-ajot meni ihan ok vaikka vähän sellainen tunne jäi silti että ei vieläkään täysin sinut auton/radan kanssa. Kuudes sija nyt tuli kuitenkin ja autokin ihan oli hyvä.

A-Finaali: Sain tuon #5. Tällä oli Wope ajanut seitsemänneksi aika-ajoissa, eikä hirveästi kehunut autoa. No ei se mitään, lähdetään yrittämään. Lähtö: Sain kevyempänä hieman paremman startin kuin Cmoney ja lähdin yrittämään ulkokautta ohi ensimmäisessä mutkassa, en onnistunut, Cmoney sai pidettyä paikkansa. Seuraavaan mutkaan oli hänellä sisälinja; yritin jälleen ulkokautta mutta ei taaskaan onnistunu. Tässä käytti Wope tilaisuuden kun jäin hieman pussiin ja kuittaisi ohi. Tästä se alamäki jatkui ja Jatenksi sekä Wilpe meni myös ohi seuraavien kierroksien aikana. Jossain välissä oli mielenkiintoinen tilanne kun mentiin kolme rinnakkain ensimmäiseen mutkaan jatenski-minä-wilpe? Loppukisa meni sitten yksin ajeluksi Jatenskin takana. kolmeen sekunttiin kasvoi ero maaliin tullessa.
 
Ylös