Tulokset ja kommentit: KKWCS 2016, 6. kilpailu, Lavinto

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
357
Koodi:
harkat          Aika     #   Ajoryhmä   [u]AIKA-AJOT[/u]       Aika     #   Ajoryhmä

 1. Cmoney      46,585   7   1           1. tonimpee    47,409   7   2
 2. Pwrd b BMW  47,789   7   2           2. Lozeh       47,806   7   2*
 3. WoPe        49,491  53   1           3. Haikki      48,416  21   1**
 4. 4stroke     49,815  53   2           4. Matti K     48,997  21   2**
 5. Haikki      50,518   3   2           5. Cmoney      49,016  53   1
 6. Jatenski    51,121  26   1           6. WoPe        49,295   9   1
 7. Tarzi       51,388  21   1           7. Jatenski    49,391  60   1
 8. Lozeh       51,523  43   1           8. Pwrd b BMW  49,881  60   2
 9. Matti K     51,609   3   1           9. kitten      50,000   3   1
10. wilpe       52,008  26   2          10. wilpe       50,106   3   2
11. kitten      52,191  67   1          11. 4stroke     50,687  26   2
12. ir1         53,175  60   2          12. piloto      51,609  53   2
13. tonimpee    54,389  43   2          13. Tarzi       53,078  26   1
14. piloto      54,414   9   2          14. ir1         53,305   9   2

* ajoi #67 52,195 ja loput 7krs #7 47,806
** Haikki ja Matti K vaihtoivat ajoryhmiä päittäin a-ajoon koska sama istuinpehmuste tarvittiin ir1:lle ja alunperin samaan erään arvotulle Haikille
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. Lozeh        15krs   [b]47,595[/b]   7  51
 2. WoPe         +9,810  48,306  54  42
 3. Jatenski    +23,711  49,295  60  36
 4. Haikki      +26,326  48,885   3  32
 5. tonimpee     -1krs   51,617   9  29  (-1krs +6,530)
 6. ir1          -1krs   50,981  53  27  (-1krs +8,710)
 7. Cmoney       -8krs   49,905  26  24  (auto sammui)
 8. Matti K     -11krs   51,908 200  22  (auto sammui)
B:
    ir1          15krs   [b]47,298[/b]   7
 9. wilpe       +37,213  50,800   3  20
10. Pwrd b BMW  +39,818  50,684   9  18
11. 4stroke      -1krs   48,181  21  16  (näytti spinnaavan jahdatessaan ir1:stä 0,5-1sek päässä)
12. Tarzi        -1krs   51,640  53  14  (-1krs +31,624)
13. piloto       -1krs   53,412  26  12  (-1krs +40,005)
14. kitten      -15krs               10  (did not start)
Päivän nopein kaikilta:
46,585 Cmoney
47,298 ir1
47,409 tonimpee
47,595 Lozeh
47,789 Powered by BMW
48,181 4stroke
48,306 WoPe
48,416 Haikki
48,997 Matti K
49,295 Jatenski
50,000 kitten
50,106 wilpe
51,388 Tarzi
51,609 piloto
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1130
Selvennys harkka-aikoihin: 4stroke ajoi autolla 53 koko session ja Haikki autolla 3. Lopussa ajoin 2 kierrosta 21:llä mutta siitä ei aikoja koska ei ponderia.

Jaa juuri korjattiin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13841
Sadepäivä. Matkalla VW-sälli lippa niskassa paineli ohi, ja pian pysähtyi juttelemaan tutkaavan moottoripyöräpoliisin kanssa. Tuli hyvä mieli.

Harkat #7
Olin ihan kuningas radalla ja tottakai tuli mieleen auton ylivertaisuus.

Aika-ajot #53
Paljon liukkaampi mutta pyrin jatkamaan samoilla ajolinjoilla (joita mm. WoPe ihmetteli tai naureskeli en tiiä) eli useammassa paikassa kuivankelin linjaa vaan. Toki puskevampana autona ei aina kääntynyt kuten halusin.

Kisa #26
Tätä autoa moni moitti että aina se toinen auto oli selvästi parempi. Ekaan jarrutukseen Jatenski tuuppasi mua taakse jolloin tuuppasin Haikkia taakse. Kukaan ei tainnut kuitenkaan ajaa ulos ja matka jatkui. Hyvin pian Lozeh ja WoPe 1-2 ja itse seurasin Haikkia (joka jahtasi Jatenskia) lähietäisyydellä kunnes yhtäkkiä shikaanissa auto sammui. Löin äkkiä tulpanhattua mutta syy sitten jossain muualla. Jätkät vielä paransivat aikojaan kisan lopussa, ja niin kuvittelen että olisin itsekin pystynyt. But who knows.
Tämä puski taas vähän aika-ajoautoakin enemmän mutta koitin saada taittumaan lyhyempää linjaa vaan mutkiin ja mutuilen hukatuksi tsanssiksi, huonon kisa-auton takia ja se vielä pettikin, kun omat kierrosajat miellyttää vrt. samoilla autoilla ajaneisiin. Yksi autotuurin riivaama viimeaikoina on kanssa ollut piloto. Jossain kohtaa kyllä osuu parempaakin säkää :thumbup:
 

Lozeh

Well-known member
Liittynyt
12.8.2013
Viestit
110
Sijainti
Lahti
Harkat/#43
Sadekeli päällä ja tosi vähän kokemusta sadekelillä ajosta. Auto tuntui käyttäytyvän suhteellisen hyvin. Harkkojen lopussa vasta rupesi ymmärtämään miten sadekelillä edes pääsee kääntymään mutkaan kunnolla ja mitä linjaa hakea.

AA/#67 & #7
AA lähtiessä #67 alla. Auto tuntui paljon hitaammalta kiihdyttäessä ja pää ongelmaksi muodostui jarrujen puute. Tuntui hölmöltä ajaa kun seisoo jarru polkimen päällä koko painolla ja auto ei siltikään meinaa pysähtyä. Yhden läheltä piti tilanteen jälkeen ajattelin tulla vaan varikolle mielummin kun riskeerata ajossa. Varikkoheppu heitti mulle #7 ajoon ja laittoi radalle.
#7 oli kun aivan eri maailmasta. Pitoa löytyi enemmän kun tarpeeksi, pehmeä jarru ja nopeasti reagoiva kaasu(oli järkytys ajaa #67n jälkeen jossa ei ollut jarrua ja hidas kiihdytys). Sain ajattaa tätä herkkua pari kierrosta radalla ja sehän riitti 2. sijalle.


Finaali/#7
Tuli ongelmia autojen kanssa ja minulle #7 ajoon taas. Nyt oli auto tuuria ja paljonkin. Heti lähdön jälkeen sain eroa muihin jonka jälkeen ainoa takana tuleva joka vähän ahdisti oli WoPe. Ajelin vaan rauhallisesti määrätyt kierrokset ja siitä voittoon. Onnistuin spinnaamaan jopamas kerran, mutta WoPe ei ihan ehtinyt kiriä siihen silti.


Oli hauskaa ajaa sadekelillä, mutta vähän hävetti ottaa #7 AA:sta finaaliin...
Suureksi haasteeksi muodostui kypärän visiiri. Laina kypärä ja visiiri aivan huurussa. Pari tippaa ulko puolelta vielä siihen päälle niin näkyvyys läheni nolla.

Kiitokset järjestäjälle ja tietysti osallistujille :D
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Lippumiehen vinkkelistä oli tylsää vaikka satoi. Ei tarvinnut paljoa huitoa. Kohokohdaksi jäi kohdalla sattunut kilahdus, kun auton #43 radnelainen lopetti sisäisen liikkeensä lopullisesti.
 

wilpe

Active member
Liittynyt
26.4.2015
Viestit
36
Harkat #26
Ilmeisesti aika keskikastin auto, tosin oli aika hakemista kun ei oo vähään aikaan 2tahtisella sateella ajanut.

A-a #3
Ei kehumista, kulkupuoli ihan ok mutta varmaan yksi liukkaimmista autoista (kitten:illä varmasti samantyylinen mielipide).

B-final
Joku sieltä takaa tuli seiskalla kuin rasvattu salama ohitse ja ajattelin että ei seillä ainakaan hiekkaa ole tankissa. Jos bemari ei olisi spinnannut edessäni niin olisin jäänyt kolmanneksi, oli nopeampi kuin minä.

Kiitos osallistujille ja järjestäjälle!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
A-a #3
Ei kehumista, kulkupuoli ihan ok mutta varmaan yksi liukkaimmista autoista (kitten:illä varmasti samantyylinen mielipide).
Kittenin puolesta vastaan kun oma kännynsä ui, no arvaatteko missä.
#3 oli nopea suoralla, mutta alamäkikin tultiin poikittain siksi, koska sillä voitiin.
#67 taas, ei jarruja, mut onko se ny niin justiinsa?
Ei ollut kittenillä vara-alkkareita, eikä rintsikoita, joten keuhkokuume ei kisatuloksen yhteydessä kuulostanut houkuttelevalta. Koulukin alkaa kohta.
 

ir1

Active member
Liittynyt
27.2.2016
Viestit
42
Sijainti
Espoo
Komppaan kaikkia niitä jotka oli #seiskan ratissa; B-finaalissa ja sen päätteeksi ajoin hänniltä ensimmäisenä ruutulipulle. A-finaalissa #53:lla ohitinkin edellä ajavan mutta spinnasin ja menetin mahdollisuuden enää yrittää yhtä sijaa parempaa sijoitusta.
 
Ylös