Tulokset ja kommentit: KKWCS 2017, 6. kilpailu, Lavinto Hausjärvi

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
344
Koodi:
harkat          Aika     #   Ajoryhmä     [u]AIKA-AJOT[/u]       Aika     #   Ajoryhmä

 1. Haikki      34,024  52   1             1. Haikki      34,273   3   1
 2. Nasty Boy   34,064  52   2             2. ir1         34,411  52   1
 3. 4stroke     34,312  54   1             3. Nasty Boy   34,545  43   2
 4. Cmoney      34,491  17   2             4. Cmoney      34,751  54   2
 5. Pwrd b BMW  34,964   4   2             5. Pwrd b BMW  34,786   3   2
 6. Mikko M     35,286  66   2             6. piloto      34,863  54   1
 7. ir1         35,556  43   1             7. matti.kat.  35,357 200   2
 8. matti.kat.  35,727   3   2             8. 4stroke     35,420   9   1
 9. piloto      36,166   9   1             9. Williams-   35,494  17   1
10. Ville K     36,171 200   1            10. Mikko M     35,602   9   2
11. Williams-   36,510  66   1            11. Ville K     36,027 200   1
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. Nasty Boy    12krs   [b]34,074[/b]  52  51
 2. Haikki       +2,307  34,509  43  42
 3. 4stroke      +4,626  34,605 200  37
 4. Cmoney       +4,766  34,561   4  32
 5. Pwrd b BMW   +6,549  34,670  54  29
 6. ir1         +22,218  35,484   3  26
 7. piloto      +23,053  35,512  66  24
B:
    4stroke      10krs   [b]34,429[/b]  54
 8. matti.kat.   +9,627  35,461  52  22
 9. Mikko M     +11,920  35,439  43  20
10. Ville K     +19,357  36,163 200  18
11. Williams-   +25,119  36,151   3  16
Päivän nopein kaikilta:
34,024 Haikki
34,064 Nasty Boy
34,312 4stroke
34,411 ir1
34,491 Cmoney
34,670 Powered By BMW
34,863 piloto
35,286 Mikko M
35,357 matti.katajainen
35,494 Williams-
36,027 Ville K
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Harkat #17
Tuntui kulkevan iloisesti.

Aika-ajot #54
Sama juttu, mutta kaasu ei aina täysin palautunut 4- ja varikkomutkan jarrutuksessa. Melko ok ajettavuus silti.

Kilpailu #4
Rullatessani lähtöruutuun, joku huomasi että oikea eturengas puolityhjä. Täyttämään ja toivomaan ettei ainakaan kisalähdön aikana tyhjene. Bemari ajoi tällä harkat joten ehkä hyvin pikkuhiljaa tyhjenevä rengas.
Ekalla kiekalla Haikki vähän karkasi kunnes päästiin ir1:stä ohi. Nasty puoli sekkaa muita edellä, mutta Haikki, stroke, minä ja Bemari liki samalla vauhdilla liikenteessä. Stroke pääsi ohi välisuoralla, kun tein virheen ekassa jarrutuksessa eikä mun autolla vastannut hitaiden 2- ja 5-mutkien ulostuloissa kiihtyvyteen. Siinä perässäajaessa sitten pysyin vauhdissa ja huomasin oman huippunopeuteni olevan vähän parempi. Viimeisellä kierroksella ekaan jarrutukseen pääsinkin takaisin ohi, mutta seuraavalla suoralla olin taas melko aseeton. Toki hanakammin oisin koittanut peittää jos tiennyt että ollaan maalikierroksella.
Riihimäen ABClla sitten nähtiin vielä piloto ja ir1, ja ensimainitulla hyvää kypäräkameramateriaalia kisasta. Tokalla kiekalla molemmat spinnasivat shikaanin jarrutuksessa. Tähän mutkaan taisi QUIQin KKWCS-ura päättyä turhautumiseen 3 vuotta sitten.

#9 oli vähän heikompi auto, mutta ilmeisesti sekin nyt kaasarinvaihdon myötä kulkee paremmin. Autojen tasaisuus muutoinkin hyvällä tasolla, ja erot yllättävänkin pieniä tuloksissa.
 

matti.katajainen

TEAM DIVEBOMB
Liittynyt
2.8.2009
Viestit
220
EN OLLU VIIMINEN...HÄIKÄISEVÄÄ

Tosiaan ennakko tunnelmat oli kaks jakoset ku aamupaino oli 101kg ja raketeilla se vähä huono juttu mut oli toisaalta mahtava fiilis päästä ajaa niillä ku ovat tosi kevyitä ja tuntuvat kilpa autoilta

harkat
3#in
Meni opetellessa ku viimeks ku olin täällä ni sato vettä mut kaikenkaikkiaan hyvä auto ajaa ja kulki varsin hyvin :thumbup:

200#
Meni aina vaa paremmin ja sopi mulle tosi hyvin alle, todennäkösesti oli tiheämmät välitykset ku kiihty paremmin
todennäkösesti päivän paras auto tai ainaki hyvinki liki ku ero kärkeen jäi pikkuse yli 1 sekunti
sijotus b finaalin paalu

52#
Oli toivoton viivalta lähdettäessä vaikka yritin jarrua vasten saada putken paineet ylös...
4stroke tuli heittämällä ohi ja oli ihme ettei tullu enempää väkeä ohi mut siinä sitte ku vauhtiin pääsi nii auto oli muuten hyvä paitsi oli liian pitkät välitykset (ehkä olis ollu loistava kevyemmille miehille)
sain pienen eron muihin ja se hämmästyttävä kyllä piti loppuun saakka ja 4stoke ehdottomasti ansaitsi paikkansa a finaalissa ku en millään pystyny vastaamaan hänen vauhtiinsa

Kaikenkaikkiaan mahtava kisapäivä ja vielä se ettei ketään lähteny selvästi murjottaen paikanpäältä (kuten toijalassa) teki tästä erityisen....

KIITTI KAIKILLE:thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Harjoituksiin alle #54.
Tässä oli kulkupuoli kunnossa ja pääsin nopeasti rytmiin kiinni.

Aika-ajoihin sitten #9
Yllätys oli pienoinen, kun suoralle kiihduttäessä ei mitään tapahtunut, vaan auto junnasi jarrutukseen saakka nopeutta kelaamatta. Näin mentiin muutama kierros kunnes alkoi
hieman osoittaa heräämisen merkkejä. Kierros kierrokselta tuli huippunopeutta lisää, mutta ei missän vaiheessa päässyt kunnolla vauhtiin. Auton hitautta hieman kompensoi, se, että oli todella hyvä mutkissa. Tulokseksi B-finaalin toinen sija. Ajon jälkeen selvisikin, että kaasari oi täynnä hiekkaa, eli ei ihme ettei oikeen kulkenu :D

B-finaali #54
Tuttu auto alle. Pääsin jo lähtökiihdytyksessä kärkeen ja sitten ajo olikin vain ruutulipun odottelua.

A-finaali #200
Pääsin suht nopeasti neljännelle sijalle, ei mitään muistikuvaa ohituksista. Kuitenkin ilman osumia selvittiin vaikka aika nipussa oltiinkin pari ekaa kierrosta.
Cmoney oli hyvässä vauhdissa eikä ohitus tullut helpolla. Pienen virheen avittamana ohi. Suorilla kun vilkuilin taakse, niin sitkeästi pysyi Cmoney 3-4 metrin päässä.
Viimeisen kierroksen alkaessa pääsi yllättämään ekassa jarrupaikassa, mutta sain kuitattu paikkani seuraavassa kiihdytyksessä.
Hyvät kisat oli taas. Kiitos järkkäreille, ja kiitos myös ir1:lle fyllien lainaamisesta.
Kevyempänä kuskina mulle oli muuten parempi tuo #54 kuin #200. Ainakin sain enemmän irti siitä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Kiitos kisaraporteista. Kuinka niitä arvostankaan.
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Harkat #66
Ekaa kertaa kolmeen vuoteen Lavinnon radalla. 66:n asento ei nyt ollut optimaalisin mutta kyllä tällä ajaa pystyi (Mikon ajon aikana autossa ilmeni jotain vikaa?). Ajaminen sen sijaan oli -ihan oletusti- ihan hakoteillä, eikä tainnut tulla edes yhtä ihan ok kierrosta. Hitain aika ja eroa esim 7-10. ihan riittävästi, mutta ei tosiaan ollut mikään yllätys.

Aika-ajot #17
Cmoney sanoi tämän olleen "aika hyvä" ja siltä se tuntuikin. Tuntuma parempi ja muutenkin kivempi kuin #66. Aika monesti joutui vieläkin varsinkin pääsuoran shikaaniin tultaessa tekemään korjausliikkeitä, mut muuten jäi ajosta tilanteeseen nähden ihan hyvä tunne. Kierrosajasta lähtikin sekuntti pois, erot paljon pienempiä eikä kärkeenkään ollut kuin reilu sekuntti. B-finaalin 3. ruutu, paalulle ois tarvittu vielä -0,150s.

B-finaali #3
Autot arvottiin ja alunperin taas #66, jolla olisi kyllä voinut ajaa mutta Cmoney mukavasti antoi vaihtaa autoon #3, joka tuntuikin sopivammalta.
Ekan mutkan jälkeen odotetusti sijalla 4/5. Siinä sitten taisikin mennä ehkä pari kierrosta, kunnes s-mutkan (ennen alamäkeä siis) jarrutuksessa lähtikin ihan yllättäen perä alta (aikas herkät jarrut), spinnasin ja putosin viimeiselle sijalle. Tämän jälkeen aloinkin sitten ottamaan jarrutukset varovaisemmin ja siitä sitten osittain johtui melko yksinäinen kisa.

Kiitos kaikille, ja järjestäjälle.
 
Ylös