Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2014, 6. kisa Turku

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
343
Koodi:
xtr-aika-ajot   Aika    #
 1. Matti K     44,24   6
 2. Maukka      44,66   1
 3. Marjaana    44,91   8
 4. Kari        45,41   4
 5. Matti P     46,50  10
    Jatenski    44,69   7  (nämä 3
    Sue_me      44,87  12   extrojen
    Williams-   46,39   3   ilona)
xtr-Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto)
Koodi:
    Haikki       15krs   43,676  12  (nämä 3
    DSQ          +1,00   44,225   3   extrojen
 1. Matti K      +7,39   44,486   6
 2. Maukka      +11,03   44,812  10
 3. Kari        +13,39   44,887   7
 4. Marjaana    +16,64   45,135   8
    DSQ Snr.    +30,32   45,988   2   ilona)
 5. Matti P     +36,86   46,286   1
Koodi:
AIKA-AJOT       Aika    #
 1. DSQ         43,73   2
 2. Cmoney      43,80   6
 3. Slug        44,02   8
 4. WoPe        44,16   4
 5. Nasty Boy   44,23   3
 6. Haikki      44,70   1
 7. Jatenski    44,71  10
 8. Sue_me      44,73  12
 9. Williams-   45,40   7
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
 1. WoPe         15krs   [b]43,585[/b]   6  51
 2. Haikki       +6,92   43,804   7  42
 3. Cmoney       +8,26   44,144  12  36
 4. Nasty Boy    +9,29   44,149  10  32
 5. DSQ          +9,48   44,138   4  29
 6. Slug        +10,63   44,347   3  26
 7. Jatenski    +11,13   44,092   8  24
 8. Sue_me      +14,94   44,631   2  22
 9. Williams-   +37,27   46,116   1  20
Päivän nopein kaikilta:
43,58 WoPe
43,73 DSQ
43,80 Haikki (43,67 extraerässä)
43,80 Cmoney
44,02 Slug
44,09 Jatenski
44,14 Nasty Boy
44,24 Matti K
44,63 Sue_me
44,66 Maukka
44,88 Kari
44,91 Marjaana
45,40 Williams-
45,98 DSQ Snr.
46,28 Matti P
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Aurinko ja kiva keli mukava lähtee ajaa kartinkii :) Ranne ollu sopivasti kipeenä täs muutaman päivän joten rannetuella kisaamaan.

Extra harkka #7: Rataan tutustuminen meni oikeestaan ja ajolinjojen hakiessa hanskoilla ku ajoi niin puutui kädet niin päätin tulla ajoissa varikolle etten ihan puhki kuluta itteeni.

AA #10: Muut meni menojaan oli heikompi auto lähtee mutkasta ja puski ikävästi... ruutu 7

Kisa #8: Slugin aa 3. sijotus auto kuulosti hyvältä tuurilta. Lähdössä kisailin nastyn kans mut ei päässyt ohi sit tiimipelillä slugi päästi nastyn ohi, itsekin yritin hyödyntää mutta slugi ei päästäny xD Slugin kans taisteluu mentiin ruohikon kautta kerran ja oli siinä osumaaki mutta ei vaan päässyt ohi. Olin nopeampi mutkissa aina mut suoralle lähtö oli ei ollu tarpeeks hyvä slugii vastaa jolla kans oli toi lähtö mutkista heikompaa joten mulla tais olla vielä huonompaa tai johtuko kuskista. Lopputuloksena 7.

Kiitokset järkkäreille ja onnea kärkikolmikolle. Radasta tykkäsin! Muillakin oli hyvää vääntöä koko kisan ajan. Kisan jälkeen shellille kahveilee ja spekuloimaan.

Kiitos.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Hyvät kelit oli ja Andy ajoi hienosti kolmanneksi. Aika-ajoissa 33,8 s, päivän paras 33,6 s @ 160 kg. Aikueiku, mehän oltiinkin Lavinto Cup:issa eikä Turussa. :alppu:

No, ei meistä kukaan olis kolmen sakkiin Turussa ajanutkaan.
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Hyvät kelit oli ja Andy ajoi hienosti kolmanneksi. Aika-ajoissa 33,8 s, päivän paras 33,6 s @ 160 kg. Aikueiku, mehän oltiinkin Lavinto Cup:issa eikä Turussa. :alppu:

No, ei meistä kukaan olis kolmen sakkiin Turussa ajanutkaan.
:thumbup:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kisarapo

Ennakko:

Kesäkauden avaus itselle uudella radalla. Odotuksia ei ollut kun reenit jääneet kahteen sisäkisaan tänä vuonna. Kyseessä samalla ensimmäinen keijojen kisa, johonka saavuin mopolla paikan päälle.


Harkka-ajot (ekstrojen aika-ajossa): #12

Pikatutustuminen rataan Jatenskin vanavedessä. Rata tuntui hyvältä, mutta samalla vaikealta. Jarrua ja / kaasunnostoa tarvitsi yllättävän monessa paikassa. Radan "eka sektori" varsinkin oli oikein maukas ajaa.


Aika-ajot: #12

Lähdin parantamaan loppuosuuden ajolinjoja kun jäin harkoissa Jatenskille niissä paikoin aika rutkasti. Uudelleenopiskelu onnistui ja enää ei edelläajava karannut tuossa paikassa. Sijoitus nyt oli mitä arvata saattaa, mutta ajo tuntui hyvältä.


Kisa: #2

Huono lähtö 94kg:n rangaistuspainoilla, jäin viimeiseksi. Onnistuin kuittaamaan Wilskun heti alussa ja lähdin jahtaamaan pääjoukkoa. Näiden keskinäinen kisailu johti siihen, että pääsin jo koittamaan ulkokautta maaliviivan kohdalta Jatenskin ohitusta. Tämä ei kuitenkaan onnistunut ja lopulta erot alkoivat venyä kun keskinäinen kinastelu väheni. Maalissa sija sama kuin lähtöruutu.


Loppusanat:

Hieno ja tekninen rata, ei voi muuta sanoa. Vielä kun olisi sitä massaa 20kg vähemmän niin ehkä saattaisi paremmin pysyä letkassa mukana.

Kiitokset Cmoneylle ja ratahenkilökunnalle järkästä sekä onnistuneesta kisasta. Tuonne uudelleenkin mieluummin kuin sisäradalle :ahem:


Onnittelut kärkikolmikolle!
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kisaraporttia

Kesäinen roadtrip kohti Turkua. Sää oli mitä mainioin ulkoharrastukselle niin mikäs sen mukavampaa.

A-A #8
Lähdin aika perältä liikenteeseen ja melko pian huomasin että alko tulemaan semmosta selkää vastaan jotka yleensä katoaa horisonttiin. Olin ihmeissäni, "autotuuri".
Siinä sitten ohittelin mm. Nastyn ja Wopen! Ok, eli vehjes taitaa siis kulkea.
Kun homma vähän rauhoittui ja välimatkat tasaantui niin pystyin keskittymään ajamiseen. Wope seurasi aika hyvin, mutta pientä eroa näytti kuitenkin syntyvän. Tarkkailin muita radalla, ja Cmoney näytti ajavan karkuun. Positiivinen ylläri oli a-a tulos 3.
No tästä on suunta vaan alaspäin, kun tiesi ketä oli perässä.

Finaali #3
Nastyn a-a auto ja tiesin heti että eipä tällä ainakaan podiumista taistella. Sanoinkin Wopelle että aja vaan lähdössä ohi, mutta sillä menikin kaksi mutkaa ennen kun pyyhkäsi ohi sisäkautta ja hävisi horisonttiin. Samassa rytäkässä sai Haikki keulaa hieman mun takakulman kohdalle seuraavaan tiukkaan vasen oikea yhdistelmään johon ei kisavauhdilla kyllä saa kahta autoa rinnakkain millään. No kohteliaana yritin antaa hieman tilaa, mutta Haikki tölväs mut kylkikosketuksella siihen saatanan kymmenen senttiä korkean kanttarin päälle jolloin Cmoney tökkäs mua vähän perään, otti sisälinjan seuraavalle suoralle ja jäin Haikki/Cmoney sandwichin väliin ja mut pullautettiin välistä pois. Kisatilanne, mutta seuraavissa törmäilyautokisoissa en anna enää tilaa kenellekään vaan pidän oman ajolinjan. Pääsuoralle tultaessa päästin vielä tiimipäällikön ohi.
Jatenski ajo loppukisan puskurissa kiinni. Se tilanne jäi multa tosin huomaamatta missä Jatenskilla loppui tila kesken ja joutui nurmikolle, eli hyvin vaivihkaa on kuikkinut takana ja hyvin on väistänyt kun olen kääntänyt mutkaan sisälle.
No, takantuleva väistää tästä lähtien joka tapauksessa, minä katselen vaan eteenpäin.

Kiitos kisajärjestelyistä ja onnea voittajille.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Samassa rytäkässä sai Haikki keulaa hieman mun takakulman kohdalle seuraavaan tiukkaan vasen oikea yhdistelmään johon ei kisavauhdilla kyllä saa kahta autoa rinnakkain millään. No kohteliaana yritin antaa hieman tilaa, mutta Haikki tölväs mut kylkikosketuksella siihen saatanan kymmenen senttiä korkean kanttarin päälle jolloin Cmoney tökkäs mua vähän perään, otti sisälinjan seuraavalle suoralle ja jäin Haikki/Cmoney sandwichin väliin ja mut pullautettiin välistä pois.
Hmm mistähän kohtaa radasta kyse..? kahdesta pääsin muistaakseni ohi kun tultiin viimeisestä tiukasta oikeasta kohti pääsuoraa, mutten muista osuneeni kenenkään perään, vaan keskinäisen vääntönsä takia pääsin kiihdyttämään hyvin sisäpuolelle rinnalle... Odottelen vaan jos näkisi videota lähipäivinä.

Ilmeisesti jostain sen lyhyen takasuoran tilanteesta...
 
Viimeksi muokattu:

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Hmm mistähän kohtaa radasta kyse..? kahdesta pääsin muistaakseni ohi kun tultiin viimeisestä tiukasta oikeasta kohti pääsuoraa, mutten muista osuneeni kenenkään perään, vaan keskinäisen vääntönsä takia pääsin kiihdyttämään hyvin sisäpuolelle rinnalle... Odottelen vaan jos näkisi videota lähipäivinä.

Ilmeisesti jostain sen lyhyen takasuoran tilanteesta...
Juurikin mutkat ennen sitä pientä takasuoraa ja siinä suoralla. Voi tosiaan olla ettet osunut minuun. Sen verta tuli kuitenkin kosketusta että luulin että myös takakulmaan vähän osuttiin.
No jokatapauksessa kyseessä oli kisatilanne, ei sen kummempaa.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kisapäivän rapo

Olin kisapäivään mennessä tullut liki vuoden pituisessa rojektissa siihen pisteeseen, että oli aika saattaa se loppuun. Kyseessä oli Playstation 2:n jalokivi Final Fantasy 12. Pelitunteja oli takana jo 300 ja tavoitteena PERFECT GAME. Siihen sisältyi Vaan hahmokkeen leveleiden nosto 73:een ja lisennsilaudan avaus välittömästi Rogue Tomaton jälkeen. Samoin siihen sisältyi kaikki bazaar tavarat ja huntit niin aikaisin kuin mahdollista. Mm. Wood Toadilta frogspawneja tuli poachattua jo ennen Phon Coastia, Opalringiä varten. Kaikki aseet ja armourit tuli kerättyä, Zodiac speareja ja Danjuroitakin 3kpl. Samoin kaikki muutkin mitä oli mahdollista kerätä, niin kolmin kappalein.

Kisapäivänä olivat jäljellä enää kaksi vapaaehttoista örkkiä, Omega Mark XII ja Yiazmat. Omegaa piti pätkiä kuusi kertaa tauluun, jotta suostui pudottamaan myrthil swordin. Ihan keräilytarkoitus oli tällä. Sitten Yiazmat, oikea vittupää 50miljoonan hp:eillä. Mahdollisuus olisi taisteluiden välissä ollut tallentaakin, mutta halusin hoitaa tämän yhdellä stagella. No se onnistuikin, sillä käytössäni myös kolme yagyu darkbladea. Äijät hakkas ja kun tippuivat otettiin akat tarjomaan heille arisea ja sitten takaisin reserviin kahvinkeittoon. Vajaa kolmetuntinen vääntö ja alussa 99 Hi-etheriä ja Chronos Teariakin oli lopussa enää alle 10. No tämän jälkeen tuli Clan rankiksi Order of Ambrosia ja koko peli oli enää loppuvastusta vaille. Se nyt hoitui näillä tasoilla alle kolmen minuutin.

Hieno peli muuten, vaikka eipä tällä pipsaa irtoa, niin olisin toivonut edes new game+ mahdollsuutta.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Samassa rytäkässä sai Haikki keulaa hieman mun takakulman kohdalle seuraavaan tiukkaan vasen oikea yhdistelmään johon ei kisavauhdilla kyllä saa kahta autoa rinnakkain millään. No kohteliaana yritin antaa hieman tilaa, mutta Haikki tölväs mut kylkikosketuksella siihen saatanan kymmenen senttiä korkean kanttarin päälle
Nasty ajaa siinä tilanteessa mun takana ja toivottavasti hänen videosta näkyy hyvin tilanne. Jos olen noin tehnyt niin olen pahoillani. Toki tilanteen voi tutkia ja antaa mahdollisen penaltin.
Katsoin oman videon tilanteesta ja en vain löytänyt siinä mitään tölväisyä :confused:
Tilanne alkoi kun Wope meni siinä alamäkivasurissa susta ohi ja sain sen takia seuraavalle suoralle paremman vauhdin + mun auto kulki muutenkin suorilla paremmin. Pääsin sisälinjalle sun rinnalle siihen suoralle, siitä mentiin rinnakkain se vasuri ja sitten siinä oikealle taittuvassa jään ulkopuolelle ja Cmoney pääsee meistä sisälinjalle siihen suoralle enne nopeaa oikeaa. Sehän me mentiin kolme rinnakkain, mulla meinas tila loppua siinä mutta vedin siellä kanttarin päällä ja pääsin suoran lopussa ulkokautta edelle siihen mutkaan. Anyway toivottavasti Nastyn video selventää tilanteen, Mä voin koittaa laittaa mun videon myös, FullHD:nä hidastuksella mä vain en siitä löydä mitään tölväisyä, siinä kun se vasuri
vaihtuu oikealle kääntyvään näkyy meillä olevan pieni sivuttaiskontakti, ahdas paikka kun on ja siinä kohtaa jään puolittain sun taakse.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
DWllä oli yhtä jännä päivä, kuin meillä. Tosin olisi se voittotaistokin ollu mahdollinen. Radalla.
Haikkuli, jäinkö siinä keskinopeassa oikeassa teidän taakse, kun tultiin about 3 rinnan..?
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
En ole missään nimessä vaatimassa mitään penaltia. Kisatilanne. Ohi olisit tullut joka tapauksessa luutavasti jo seuraavalla suoranpätkällä :rolleyes:
Mulla jäi semmoinen mielikuva että kun tulit siihen vasuriin sisälle, ehkä hieman kanttarin päältä niin tuli kylkikosketus jonka johdosta ajauduin sille seuraavan oikean korkean kanttarin reunaan. Voin olla toki väärässä, kun ei noista tilanteista kovin tarkkoja muistikuvia jää. Ehkä videolta näkee.
Kovasti ihmettelin sun valitsemaa ohituspaikkaa, jossa sen vasurin jälkeen tulee ihan peräjälkeen kaksi 90 mutkaa. Eli väkisinkin ajaudut siellä ulkolaitaan, missä olitkin sitten siinä suoranpätkällä. Ja kun Cmoney pääsi vielä suoranpätkällä sisäpuolelle, niin olihan se hyvä että pysyit edes siinä kanttarin päällä koska ahdastahan siinä tuli.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Haikkuli, jäinkö siinä keskinopeassa oikeassa teidän taakse, kun tultiin about 3 rinnan..?
Tarkoitat varmaan sitä kun tullaan sen suoran päässä siihen oikeaan? Siinä kohtaa pääset sisäkautta Slugin ohi. Ja siis Ihan mun konttiin, mentiin sun kanssa puolittain rinnakkain se oikea kunnes pääsin edelle.
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Mulla jäi semmoinen mielikuva että kun tulit siihen vasuriin sisälle, ehkä hieman kanttarin päältä niin tuli kylkikosketus jonka johdosta ajauduin sille seuraavan oikean korkean kanttarin reunaan. Voin olla toki väärässä, kun ei noista tilanteista kovin tarkkoja muistikuvia jää. Ehkä videolta näkee.
Juu siis siihen vasuriin vedin rajusti kanttarin päältä, siitä mulla auto laskeutuessa jäi ikävästi pompottamaan onkohan sitten siitä mun takaoikea kulma osunut suhun sen jälkeen kun käännetään oikealle? Koska vasurissa ekat pari metriä ollaan erillään toisistamme ja sit mennään se oikea ihan kiinni pienen kontaktin kera.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Slug;2403118 Kovasti ihmettelin sun valitsemaa ohituspaikkaa sanoi:
Olihan se kieltämättä vähän erikoinen paikka mutta toisaalta ei huvittanut alkaa suoralla himmailemaankaan ja mulla oli vähän samantapainen tilanne kierrosta ennen juuri samassa mutkassa; yritin pitää Nastyn takana, tultiin rinnakkain siihen vasuri-oikeaan minä myös siinä sisälinjalla, ja vedin siitä kanttarista ja pääsin jo sen mutkan aikana kokonaan edelle ennen oikeaa.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Tasan minuutin kohdalla tuli varmaankin mun ainoa osuma takapuskuriin, kun Haikki tokaan oikeaan jarruttaessa edellä.
 
Ylös