Tunnustuksia kakkosnikin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suurena tunnustuksena voin todeta, että olen kirjoittanut tälle forumille useammalla kuin yhdellä nikillä.

lara sanoi:
On kyllä mainota, miten otat aina sisäpiirin ulkopuolisetkin huomioon noin lämpimästi. :ahem:
Kiitos. Jotenkin vain koin velvollisuudekseni kertoa, että Ace17 ei ole oikea Stig Helmer. Stiguhan oli ainakin postaustensa perusteella aito rasisti. Sellaiseksi en Ace17 nimimerkkiä voi luonnehtia.

haju sanoi:
Kiitos. Jotenkin vain koin velvollisuudekseni kertoa, että Ace17 ei ole oikea Stig Helmer. Stiguhan oli ainakin postaustensa perusteella aito rasisti. Sellaiseksi en Ace17 nimimerkkiä voi luonnehtia.
Jos nyt sitten seuraavaksi kertoisit kuka mä oon..sisäpiirin ulkopuoliset voi hämmentyä.. :doubtful:

lara sanoi:
Jos nyt sitten seuraavaksi kertoisit kuka mä oon..sisäpiirin ulkopuoliset voi hämmentyä.. :doubtful:
Uskoakseni olen jo nyt ansiokkaasti hoitanut nikkisi peeärrää. No mutta näinhän me sovittiin :alppu:

haju sanoi:
Uskoakseni olen jo nyt ansiokkaasti hoitanut nikkisi peeärrää. No mutta näinhän me sovittiin :alppu:
Voisin muistuttaa erinäisestä toikista muhun liittyen jossa oli prätön väite sisäpiirin ulkopuolisille..:doubtful:

lara sanoi:
Voisin muistuttaa erinäisestä toikista muhun liittyen jossa oli prätön väite sisäpiirin ulkopuolisille..:doubtful:
Älä ole lainkaan huolissaan meistä sisäpiiriläisistä. Me kyllä pärjäämme.

haju sanoi:
Älä ole lainkaan huolissaan meistä sisäpiiriläisistä. Me kyllä pärjäämme.
Ei tulisi mieleenkään, että ette pärjäisi. Ainakin hoppana kopot parjaa. :thumbup:

Viimeksi muokattu:
jaahas vieläkö yritätte täälä topicissa tehä jotain kaksoisnikkejä?

Aika erikoinen muuten tämä että saa olla useampi nimimerkki. Aika harvalla palstalla hyväksyttyä.

Jussi sanoi:
Täytyy myöntää että on se aika haastavaa kirjoitella monella nikillä tänne. Jossain vaiheessa meinas kuuppa seota ja oli pakko skipata nikki Jones ja vaihtaa se Moeksi ja laittaa tää nikki Jussi jäähylle hetkeksi aikaa. Jussina hoidan kesäisin mopojutut & naishommat ja Moena sitten heitän erinäistä sukkelaa läppää. Kun olen kunnon tripillä, vaihdan nikin AJ:ksi ja vetelen viivaa ja kommentoin kaikenmoista tänne melkoisen kuutamolla :thumbup:
Lisäksi saadaan alueellisesti peitettyä iso osa Suomea. AJ-nilkki hoitaa pk-seuden, Jussi hämeen ja hamee sekä Moe Savon sekä muun itä- ja pohjois-Suomen ihan työn puolesta.:ahem:

Aika hassu juttu sinänsä; Ignoorasin kaikki kakkos-, kolmos-, nelos-, viitos- jne... nikkini ja yxkax huomasin, että eihän tänne jäänyt kuin kourallinen hahmoja joiden viestit näin luettua.:tongue:

Muah! Olen käyttänyt mutta kukaan (moderaattoreita lukuun ottamatta) ei saa koskaan tietää millä nimellä! Hähhää