AJ
Well-known member
Micael sanoi:Jussi, Moe ja AJ on yksi ja sama hahmo, eri persoonissa tosin.![]()
Valittuja sanoja.
Micael sanoi:Jussi, Moe ja AJ on yksi ja sama hahmo, eri persoonissa tosin.![]()
AJ sanoi:Valittuja sanoja.
Micael sanoi:Ja sitten on vielä yks Jussi mutta luulenpa että on vain wannabe hän
Niin on, varma tieto:ahem:Micael sanoi:Ja sitten on vielä yks Jussi mutta luulenpa että on vain wannabe hän
letva sanoi:Miten niitä kaksois nikkejä voi tehdä?
Tartteisinkohan moista? En pysy pääni sisässä. Voisi tehdä pari, tai sitten pollin.Micael sanoi:Kysy ylläpidolta. Tai AJ:lta
Micael sanoi:Ja sitten on vielä yks Jussi mutta luulenpa että on vain wannabe hän
Micael sanoi:Kysy ylläpidolta. Tai AJ:lta
Minä olen JussiAJ sanoi:Siis montako niitä Jusseja nyt sit oikeen on?
AJ sanoi:Siis montako niitä Jusseja nyt sit oikeen on?
AJ sanoi:Kaksoisnikkien teosta kannattaa kysellä Runarilta ja Kyllikiltä.
Micael sanoi:Tuota pitänee kysyä niiltä, ketkä niitä Jusseja nyt keväällä taas jakavat
letva sanoi:Kumpi minä nyt olen?
letva sanoi:Pällihän tässä leviää kun yrittää olla kaksoisnikkinä. Palailen asiaan joskus 2011.
AJ sanoi:Eiks ne jaakkaan Ukon Juhlia?
Mutta eikös moinen johda siihen, että miehekkeen naama näkyy sitten vain kaivossa?Micael sanoi:???????????
Juhannus on kesäkuussa ja ainoa mikä sillon on mun tietääkseni jaossa, on naapurin emännän pimpsa, nii, ja sen teinitytön pimpsa kans.