Örfil
Guest
burb on yksilapainen helikopteri.
Paljon saa vettä virrata Jämsänjoessa, ennenkuin itse tuossa vaiheessa.Hyvä selitys! Odotin mummon hautajaisia, yllättävää työmatkaa tai ebolaepäilyä
Hienoa että suhde sittenkin etenee ja ollaan jo polttarivaiheessa :ahem:
Tässä vaiheessa ei muuta kuin ONNEA SUE:lle kihlauksen johdosta! Häälahjatoiveista kannattaa perustaa oma toikki.
Paljon siinä on virranutkin.Paljon saa vettä virrata Jämsänjoessa, ennenkuin itse tuossa vaiheessa.
Sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava viesti. Lisäksi totuudenmukaisempi ja asiasisällöltään olennaisempi kuin suurin osa forumin postauksista.burb on yksilapainen helikopteri.
Päivänä eräänä oli upea kokemus kun ajelin kehätietä pitkin ja aurinko paistoi taivaan täydeltä. Turun moottoritielle kääntyessä samalla sekunnilla alkoi myrsky ja monsuunisade. Lohjaanin liittymästä poistuessani sade taukosi oitis. On se Turku, on se.En äänestä Virtaaniaania.
Alkoi sataa kaatamalla kun ajoin suuntaansa. Sade loppui het vähän päästä kun käännyin takaisin.
Se oli merkki. Vältä iäti.
Lauantaina svois "suhauttaa" ihan hyvin.Ajattelin muuten seuraavaksi ajella pikkuteitä Jämsään. Lauantaiksi näytti hyvää keliä pukkaavan.
Voi *paeta* tai sitten osoittaa hyvän pizzapaikan ja tulla mukaan pummaamaan yli jäävät reunapalat. Ihan autollakin.
Väärinmaja reitillä Kuru-Murole-Filppula-Jämsänkoski. Eräjärvi Länkelmäveten eteläpuolisella kirkkokierroksella.Ei mitään hajua. Pidättelen jännitystä la aamuun saakka, tsekkaan kelin ja säätutkan ja suunnittelen reitin sitten vasta.
Annappa vinkkiä että mitä nuo paikat ovat? Ja ovat reitin Tre-Jämsääniä välillä?
Jostain syystä haluan käydä Juupajoella. Pakko nähdä Juupajoki!
KhylVäärinmaja reitillä Kuru-Murole-Filppula-Jämsänkoski. Eräjärvi Länkelmäveten eteläpuolisella kirkkokierroksella.
Eipäjoki ei kummallakaan reitillä. Joskus vedetty Eipäjoen Koskipubissa ihan hyvät. Tuolla suunnalla kannattaa myös tarkastaa erittäin Kolho kylä, sopii myös Väärinmajan reittiin. Tai no. Kun vauhtiin pääsee, niin Pihlajaveden kylänraitille katsomaan, josko Andy McCoy olisi myös fillaroimassa.
Kai se Jämpsän paras karvakäsi löytyy Jämsän Kebab & Pizzerian tiskin takaa. Siellä myös mahdollisuus saada PP takarattaille.
(PP=Paikallinen Punkero)
Ei muista, saiko Kaipolan baarista murkinaa.
Oliko se siinä puhelinkioskin vieressä heti?Kerran olen Jämsän kebab & Pizzeriassa käynyt ja totesin, että eiköhän tämä visiitti riittänyt.
Pizza ei maistunut miltään. Se on pieni miinus.Johtuiko se Michelin -tähtien vähyydestä vai eikö terassin koskimaisema ja juhanipalmut seinällä miellyttäneet?
No on se Taksimi ihan ok myös, mutta välillä turhan ahdasta. Pizzat hivenen suurempia ainakin.Kerran olen Jämsän kebab & Pizzeriassa käynyt ja totesin, että eiköhän tämä visiitti riittänyt.